  • 11. Data: 2021-04-27 17:11:06
    Temat: Re: Podwyzki
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    J.F. explained :
    > Sonduje rynek, czy chce sie pozbyc kiepskich klientow ?

    Nie sądują rynku tylko podwyżki w komach to fakt. W play obecnie masz
    już 45gr/min w odnowie, w formule 39gr. Także kuloodporne 29gr odeszło
    w zapomnienie. W innych sieciach jest to samo z tego co wiem ale nie
    sprawdzałem T i Plusa.
    Ciekawe jest tylko to na jakiej kwocie się to zatrzyma bo jak będzie
    tak dalej to wrócimy do 2zł/min, a sekundowe naliczanie będzie luksusem
    za który trzeba będzie dopłacać.
    I to żaden argument że są pakiety i się bardziej opłaca bo za jakiś
    czas pakiety też mogą pójść w górę.
    Tłumaczenie jest zawsze to samo, wszystko idzie w górę, mamy najdroższy
    prąd w Unii Brukselskiej, do tego aukcja 5g, ktoś kasę będzie musiał
    wyłożyć, więc przerzucą na klienta.

  • 12. Data: 2021-04-27 17:52:39
    Od: "Piotr W." <p...@p...com>

    > Orange na karte sms przyslalo - od 1 czerwca rosnie cena minuty i sms.
    >
    > Strategia marketingowa, aby ludzie pakiety no-limit kupili, czy nastapil koniec
    pewnej epoki i teraz beda juz tylko podwyzki a
    > nie obnizki ?

    Mnie martwi coś innego. Mam SIM pre-paid Orange zainstalowany w mobilnym routerze,
    którego zabieram na wyjazdy razem z laptopem. Uruchamiam wtedy pakiet Internetowy
    w wymaganym rozmiarze i o określonej ważności. Aby kasa pozostała po
    urlopach/wyjazdach,
    dotychczas przedłużałem ważność konta o rok (SMS o treści Start na 8002).
    Wyjazdy w czasie pandemii ustały i aby nie stracić kasy jak i ważności tej karty
    SIM, bezproblemowo
    wykonywałem przedłużenie. Ale do czasu. Teraz takie przedłużenie za pomocą SMS'a
    kosztuje 6 zł.
    Niedużo, ale jak długo? Po zalogowaniu na to konto jest możliwość przedłużenia
    ważności środków
    o 365 dni za ...29 zł. Założę się, że przedłużanie SMS'em za jakiś czas zniknie.....
    Już mam w to miejsce naszykowaną kartę SIM Play....
    Pozdrowienia.

  • 13. Data: 2021-04-28 03:07:50
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 27 kwi 2021 o 17:52, Piotr W. pisze:

    > Teraz takie przedłużenie za pomocą SMS'a kosztuje 6 zł.

    Od kiedy tak jest?

    > Niedużo, ale jak długo? Po zalogowaniu na to konto jest
    > możliwość przedłużenia ważności środków o 365 dni za ...29 zł.

    > Założę się, że przedłużanie SMS'em za jakiś czas zniknie.....

    Można przenieść...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 14. Data: 2021-04-28 07:29:53
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 27.04.2021 o 17:11, xxx pisze:

> [...]
    > sprawdzałem T i Plusa.
    > Ciekawe jest tylko to na jakiej kwocie się to zatrzyma bo jak będzie tak

    Tylko nominalnie. Zapominasz o inflacji.

    --
    ALEX MR
    "I tak przeminął czas samurajów, nastał czas Cesarskiej Armii"

  • 15. Data: 2021-04-28 08:58:15
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Jakaś nowa tradycja?

    Dzwoni Plej.
    - Chce pan przedłużyć?
    - Tak bez telefonu.
    - To proponuję 150 zł za 3 numery.
    - Za drogo.
    - To dziękuję. Do widzenia.

    :-)

  • 16. Data: 2021-04-28 11:53:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2021-04-27 o 17:11, xxx pisze:
    > J.F. explained :
    >>
    > Nie sądują rynku tylko podwyżki w komach to fakt. W play obecnie masz
    > już 45gr/min w odnowie, w formule 39gr.

    Tyle że nawet w odnowie jest nadal pakiet 100 minut z minutą za 15gr.
    Więc ja się naprawdę dziwię w jakim celu te podwyżki. Wygląda na to, że
    całkiem spora grupa klientów, "wbrew mamie odmraża sobie uszy" i leci z
    telefonem na gołej taryfie...

    > I to żaden argument że są pakiety i się bardziej opłaca bo za jakiś czas
    > pakiety też mogą pójść w górę.

    Ale póki co nie idą. A skoro mimo to podwyższają cenę poza pakietem, to
    znaczy, że ktoś (nietrywialna część) z tego korzysta.

    > Tłumaczenie jest zawsze to samo, wszystko idzie w górę, mamy najdroższy
    > prąd w Unii Brukselskiej, do tego aukcja 5g, ktoś kasę będzie musiał
    > wyłożyć, więc przerzucą na klienta.

    Mam wrażenie, że ludziom, w swojej masie, przestało się chcieć szukać
    lepszych ofert. Wydaje mi się, że kilkanaście lat temu dyskusje o "grosz
    taniej" wywoływały o wiele większe emocje. Może to być śmieszne, ale
    właśnie te walki o grosz powodowały, że ceny spadały, bo telekomom
    naprawdę opłacało się dać cenę nawet 1gr niższą niż konkurencja. A
    teraz? Człowiek nie odróżnia nolimitu 30zł od 40zł, a o tym, że może
    mieć taki za 15z-20zł nawet nie wie.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2021-04-28 12:06:34
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.04.2021 o 11:53, Liwiusz pisze:
    [...]
> [...]
    > naprawdę opłacało się dać cenę nawet 1gr niższą niż konkurencja. A
    > teraz? Człowiek nie odróżnia nolimitu 30zł od 40zł, a o tym, że może

    Mnie natomiast od zawsze zastanawiał fakt, że ludzie kompletnie nie
    ogarniaja sytacji własnej lokacji i nie mają bladego pojęcia jakie BTS
    są w ich pobliżu najlepsze w sensie dostępu czy przepustowości. Potem
    płaczą że nie mają dobrego zasięgu, muszą ładować telefon 2x na dobę i
    wymieniac baterie bo skusili się 10gr u innego operatora, który kuleje w
    danych lokacjach. Jak dla mnie, to jest to podstawą w wybieraniu operatora.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 18. Data: 2021-04-29 02:28:26
    Od: ? on the tree because the monkeys are hunted ? <s...@u...spijaczu.kutasowki.invalid>

    Szambo majsterklepka zDUPY <...@...pl> spuscil
    ponownie zolta cuchnaca ciecz wrote in
    message

    > Jakaś nowa tradycja?

    Tradycyjna lubelska kupa GOWNA

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Najparszywsze ZLODZIEJE pod lupa:
    http://bit.ly/2mk64rX

  • 19. Data: 2021-04-29 14:23:06
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 28 kwi 2021 o 12:06, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > danych lokacjach. Jak dla mnie, to jest to podstawą w wybieraniu operatora.

    Zwłaszcza operatora GSM -- 'M' jak 'mobilność'...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 20. Data: 2021-04-29 14:41:15
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    W dniu 28 kwi 2021 o 07:29, ALEX MR pisze:

> [...]

    Nie sądujcie rynku a rynek was nie osądzi...

    sonda ż IV, CMs. ~ndzie; lm D. sond
    1. <<urządzenie techniczne do badania jakiegoś środowiska
    przez zagłębianie się, wnikanie w nie, np. głębokości wody
    i charakteru dna w akwenach, atmosfery na różnych wysokościach,
    składu skorupy Ziemi i in.>>

    Sonda głębinowa, okrętowa, spadochronowa.
    Spuścić sondę.

    /\ Balon-sonda <<balon bez załogi, wyposażony w aparaty
    do badania wyższych warstw atmosfery>>

    /\ astron. Sonda kosmiczna (międzyplanetarna, księżycowa)
    <<automatyczna rakieta bez załogi, wyposażona w aparaturę do
    badania przestrzeni kosmicznej i ciał niebieskich (np. Księżyca)
    oraz w urządzenia do przekazywania wyników pomiarów na Ziemię>>

    /\ mors. Sonda akustyczna -->echosonda

    przen. <<badanie opinii powszechnej; sondaż>>
    Sonda uliczna.
    Sonda socjologiczna w zakładach pracy.
    Sonda wśród studentów.
    Sonda na jakiś temat.

    2. med. <<metalowy lub plastykowy pręcik zakończony kuleczką,
    służący do badania drożności przewodów oraz głębokości ran
    i przetok; także elastyczna gumowa rurka wprowadzana przez
    przełyk do żołądka lub dwunastnicy w celach diagnostycznych
    albo leczniczych; zgłębnik>>

    Wprowadzić sondę.
    fr.

    sąd m IV, D. -u, Ms. sądzie; lm M. -y
    1. państwowy organ wymiaru sprawiedliwości; zespół sędziów
    Sąd apelacyjny, kasacyjny, rewizyjny.
    Sąd cywilny, karny.
    Sąd wojewódzki.
    Sąd dla nieletnich.
    Prezes sądu.
    Skład sądu.
    Wyrok sądu.
    Pozew, wezwanie do sądu.
    Sąd bada, rozpatruje sprawę.
    Sąd orzekł, postanowił.

    .
    .
    .

    [sąduję, ;) że prezydent RP Lech Wałęsa ma wielu zwolenników
    alternatywnej ;) polszczyzny]

    --