  • 31. Data: 2022-05-19 14:19:22
    Temat: Re: Pokorne ciele dwie matki ssie...
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 19.05.2022 o 00:45, RadoslawF pisze:

    > Z twojego tekstu jaki zacytowałem niżej.

    > To ja tezz się wykaże i przypomnę co odpisałeś:

    > "K... mać!
    > I jeszcze debila pozdrawiasz?
    > No to też o Tobie odpowiednio świadczy... "
    >
    > No to skąd założenie że debila pozdrawiam?

    No faktycznie, skoro odpowiadając debilowi piszesz "pozdrawiam", to
    naturalne jest, że to wcale nie znaczy "pozdrawiam". :D
    Zdrowia życzę. :)

    --
    -
    Akarm

  • 32. Data: 2022-05-19 15:05:04
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 19.05.2022 o 14:19, Akarm pisze:

    > No faktycznie, skoro odpowiadając debilowi piszesz "pozdrawiam", to
    > naturalne jest, że to wcale nie znaczy "pozdrawiam". :D
    > Zdrowia życzę. :)

    Skąd założenie że akurat tylko jego pozdrawiam?
    Jeszcze do ciebie nie dotarło że pisząc na grupę piszesz do
    wszystkich a nie tylko do przedpiscy?
    Dobrego lekarza życzę. :-)

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2022-05-19 17:33:06
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 19.05.2022 o 15:05, RadoslawF pisze:

    > Skąd założenie że akurat tylko jego pozdrawiam?
    > Jeszcze do ciebie nie dotarło że pisząc na grupę piszesz do
    > wszystkich a nie tylko do przedpiscy?
    > Dobrego lekarza życzę.  :-)

    No tak!
    Jakie to oczywiste!
    Że też zupełnie nie wziąłem pod uwagę takiej oczywistej oczywistości...
    Przecież wiadomo, że jeśli komuś odpisuje się "pozdrawiam" to pozdrawia
    się wszystkich innych, a nie rozmówcę. :D

    --
    -
    Akarm

  • 34. Data: 2022-05-19 18:08:07
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 19.05.2022 o 17:33, Akarm pisze:

> [...]
    > Przecież wiadomo, że jeśli komuś odpisuje się "pozdrawiam" to pozdrawia
    > się wszystkich innych, a nie rozmówcę. :D

    Jeszcze lepszego lekarza Ci życzę.

    Pozdrawiam
    :-)