  • 21. Data: 2022-08-08 16:25:09
    Temat: Re: Policjanci pilnowali 2 dni palącej się Tesli w Chorzowie
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-08-08 o 11:42, J.F pisze:

    > podejrzewam, ze wcale - doposażą sie po pożarze.
    > A na razie nikomu nie wpadlo do głowy :-)
    >
    > Ale czy nie powinna byc wyposażona jakas straż zakładowa ?
    >
    > J.

    Podobno specjalne proszki mają 3 zakładowe straże, gdzie są jakieś
    chemikalia. To podobno bardzo droga impreza, w dodatku chyba wyłączałaby
    samochód z takim zbiornikiem z innych działań.
    T.

  • 22. Data: 2022-08-08 16:34:14
    Od: rAzor <j...@o...es>

    nadir pisze:

    > Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie tytuł artykułu jest następujący:
    > "W Polsce spłonęła Tesla. Policjanci musieli jej pilnować 2 dni"
    > Co w nim kłamliwego?

    W tytule? To, że spłonęła

    > I w jakich, KAŻDYCH samochodach procedura przewiduje zanurzenie na dwa
    > dni i pilnowanie?

    /Znużyli/? Czym?

    <cite>
    Na miejsce przybyli przeszkoleni strażacy, którzy rozpoczęli proces gaszenia
    samochodu. Jak się okazało później - proces ten trwał w sumie ponad 2 dni.
    Rozpoczął się od tego, że Teslę polewano wodą przez godzinę, a następnie
    przeprowadzono kontrolę instalacji elektrycznej. Jak mówił Tomasz Szymański,
    rzecznik prasowy PSP w Chorzowie: ,,Zgodnie z kartą ratowniczą schładzanie
    prowadzone było przez godzinę, kolejno ponownie dokonano kontroli instalacji
    elektrycznej kamerą termowizyjną i pirometrem.".

    Po tym, jak ryzyko ponownego zapłonu zostało zminimalizowane samochód musiał
    zostać przekazany na parking policyjny.
    </cite>

    Znużony debilizmem interlokutorów czytelnik pms...

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwu pluje się w kaprawy ryj. Prawdą!

  • 23. Data: 2022-08-08 16:50:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.08.2022 o 11:54, Cavallino pisze:

    > Basen przeciwpożarowych nie jest do tego typu rzeczy?

    Oczywiście że nie. A potem co - cały staw chcesz przefiltrować?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 24. Data: 2022-08-08 17:23:21
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 08.08.2022 o 16:34, rAzor pisze:

    > W tytule? To, że spłonęła

    A to musi całkiem pójść z dymem, żeby uznać, że spłonęła?

    > /Znużyli/? Czym?

    Co nie gra?

> [...]
    > zostać przekazany na parking policyjny.
    > </cite>
    >
    > Znużony debilizmem interlokutorów czytelnik pms...

    Humorki debilków z pms-a wiszą mi koło chooja. Albo pisz na temat albo
    spierdalaj z tymi z dupy cytatami.

  • 25. Data: 2022-08-08 17:35:51
    Od: rAzor <j...@o...es>

    nadir pisze:

    > Humorki debilków z pms-a wiszą mi koło chooja. Albo pisz na temat albo
    > spierdalaj z tymi z dupy cytatami.

    I dotarlim choojku do sedna, ale, że tak od razu?:

    "Mnie to bardziej interesuje dlaczego z moich podatków pilnuje się
    czyjegoś złoma?"

    Wypierdalaj choojku tympy na kanał podatki, albo pisz troszku w temacie pmsa

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje. Lewactwu pluje się w kaprawy ryj. Prawdą!

  • 26. Data: 2022-08-08 18:13:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.08.2022 o 11:49, J.F pisze:

    > Wystarczy? Tam gdzies wysokie napiecie w instalacji.

    Dopóki nie ma utleniacza to wystarczy. Pytanie czy jak wrzucisz go do
    wody to baterie nie zaczną się samoczynnie utleniać.

    > A teraz wyobraz sobie, ze ta tesla w garazu pod budynkiem, i
    > szczesliwie szybko zauwazona.
    > Wypchnac, wyholowac po pierwszym gaszeniu ?
    >
    > PS3 ... a jak tryskacze sobie radzą z płonącą benzyną ?

    Benzyna się wypala, tryskacze chłodzą okolicę zapobiegając
    rozprzestrzenianiu się pozaru?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 27. Data: 2022-08-08 18:45:06
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 08.08.2022 o 17:35, rAzor pisze:

    > "Mnie to bardziej interesuje dlaczego z moich podatków pilnuje się
    > czyjegoś złoma?"
    >
    > Wypierdalaj choojku tympy na kanał podatki, albo pisz troszku w temacie pmsa

    Nadal ćwoku nie pojąłeś, że wkleiłeś z dupy cytat nie odnoszący się w
    ogóle do pytania, które było jak najbardziej w temacie pms-a, a
    próbujesz zgrywać jakiegoś purystę.

  • 28. Data: 2022-08-08 21:38:28
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-08-08 o 13:47, Cavallino pisze:

    > Nie na temat.
    > Procedury mówią co robić w takim przypadku, nie wiem o czym teraz
    > gardłujesz.

    To już wyjaśniam - nie ma statystyk pożarów samochodów elektrycznych,
    których powodem byłyby same baterie. Tak jak zapewne nie ma statystyk
    pożarów podczas ładowania i podczas jazdy. Większość raczej wybucha przy
    ładowaniu.
    Jeśli przyjąć, że pożary aut elektrycznych w casie jazdy są
    statystycznie tak częste, jak spalinowych, to dochodzi do tego
    samozapłon przy ładowaniu. Więc w sumie częściej płoną.
    T.

  • 29. Data: 2022-08-09 08:05:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-08-2022 o 21:38, T. pisze:

    > To już wyjaśniam - nie ma statystyk pożarów samochodów elektrycznych,
    > których powodem byłyby same baterie.

    No właśnie....
    Więc po co truć?

    > Tak jak zapewne nie ma statystyk
    > pożarów podczas ładowania i podczas jazdy. Większość raczej wybucha przy
    > ładowaniu.

    Ta wiedza to skąd pochodzi?
    Bo jakoś ice nie mają baterii i ładowania, a palą się statystycznie
    częściej niż elektryki.

    Więc spokojnie można założyć, ze jest dokładnie odwrotnie niż napisałeś.
    Tzn. że zwarcia w bev zdarzaja się częściej niż wybuchy baterii.

    > Jeśli przyjąć, że pożary aut elektrycznych w casie jazdy są
    > statystycznie tak częste, jak spalinowych, to dochodzi do tego
    > samozapłon przy ładowaniu. Więc w sumie częściej płoną.

    Jakieś potwierdzenie tych dyrdymałów?

  • 30. Data: 2022-08-09 08:47:42
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-08-09 o 08:05, Cavallino pisze:

    > Jakieś potwierdzenie tych dyrdymałów?

    Potwierdzenie statystyki?