  • 41. Data: 2022-08-09 21:44:04
    Temat: Re: Policjanci pilnowali 2 dni palącej się Tesli w Chorzowie
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 09.08.2022 o 15:25, nadir pisze:

    > Których to oczywiście pozbawione są samochody elektryczne.

    Chyba o coś innego mi chodziło, ale nie pamiętam i nie chce mi się
    jeszcze raz zastanawiać :-)

    > Turbiny się rozbiegają, a nie palą, i dotyczy to tylko silników diesla.

    Turbina jak turbina.

    > To nie jest żadna statystyka, tylko ktoś sobie coś założył i niby
    > policzył. Faktyczne statystyki ubezpieczycieli czy Straży Pożarnej to i
    > chętnie bym poczytał.

    Ale, że ta statystyka Ci nie odpowiada? No to trudno.

  • 42. Data: 2022-08-09 21:44:59
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 09.08.2022 o 15:18, nadir pisze:

    > Lit w akumulatorach podobnie, jak nie bardziej. Więc to nie o to chodzi.

    Lit nie pali się. Pieprzysz jakieś bzdety bez związku.

  • 43. Data: 2022-08-09 22:33:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 09.08.2022 o 21:44, ii pisze:

    > Lit nie pali się. Pieprzysz jakieś bzdety bez związku.

    Paliwo samo też się nie pali, potrzeba jeszcze dwóch innych czynników.
    A to właśnie ryzyko pożaru od baterii litowych uziemiło prawie dekadę
    temu Dreamliner-y. Tych samych lub podobnych, które są powszechnie
    stosowane w samochodach elektrycznych. Stąd tyle pierdolenia z gaszeniem
    elektryków, od którego zaczął się w ogóle temat.

  • 44. Data: 2022-08-09 22:40:59
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 09.08.2022 o 20:39, Cavallino pisze:

    > Ale jak rozumiem, usiłujesz w ten głupi sposób twierdzić, że bev właśnie
    > takie są?

    Nie odwracaj kota ogonem, to Ty twierdziłeś jakoby samochody spalinowe
    częściej ulegały pożarom. No wiec czekam na "Jakieś potwierdzenie tych
    dyrdymałów". Bo od temperatur i kręcących się części samochody spalinowe
    nie ulegają, puki co, pożarom.

  • 45. Data: 2022-08-10 08:14:00
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-08-2022 o 22:40, nadir pisze:

    > Nie odwracaj kota ogonem, to Ty twierdziłeś jakoby samochody spalinowe
    > częściej ulegały pożarom.

    Tak mówią statystyki.
    A czy tobie podoba się ich źródło, czy nie, to już nie mój problem.
    Nie pasuje Ci do hejtu - j.w.

  • 46. Data: 2022-08-10 11:34:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 9 Aug 2022 21:44:59 +0200, ii wrote:

    > Lit nie pali się. Pieprzysz jakieś bzdety bez związku.

    Sie pali.
    A jeszcze lepiej sie pali, jak sie go wodą poleje.

    J.

  • 47. Data: 2022-08-10 11:38:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 9 Aug 2022 20:39:08 +0200, Cavallino wrote:

    > Ale jak rozumiem, usiłujesz w ten głupi sposób twierdzić, że bev właśnie
    > takie są?

    Poczekajmy az ich bedzie wiecej, to sie zobaczy jak czesto będą takie
    scenki
    https://youtu.be/sAQlLu5ttOk?t=75

    J.

  • 48. Data: 2022-08-10 11:45:59
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-08-2022 o 11:38, J.F pisze:

    > Poczekajmy az ich bedzie wiecej, to sie zobaczy jak czesto będą takie
    > scenki

    A jak często widziałeś scenkę z palących się ice, które występowały
    znacznie częściej?

  • 49. Data: 2022-08-10 12:31:34
    Od: cyklista <c...@g...com>

    W dniu 2022-08-10 o 11:45, Cavallino pisze:

    > A jak często widziałeś scenkę z palących się ice, które występowały
    > znacznie częściej?

    na hasło, "palący samochód" jest 1,7 milionów, na hasło palący
    elektryczny 70 tysi

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie
    antywirusowe Avast.

  • 50. Data: 2022-08-10 14:22:57
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 09.08.2022 o 22:33, nadir pisze:

    > Paliwo samo też się nie pali, potrzeba jeszcze dwóch innych czynników.

    Czyli co się pali w spalinowych?

> [...]
    > stosowane w samochodach elektrycznych. Stąd tyle pierdolenia z gaszeniem
    > elektryków, od którego zaczął się w ogóle temat.

    Z gaszeniem tak, ale z zapalaniem nie bardzo.