  • 11. Data: 2020-07-21 17:29:55
    Temat: Re: Pomarańczowy przewód-linka do kosiarki _ POLSKI gdzie?
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/07/2020 14:55, sundayman wrote:

    > Ja też ale z 5 lat temu co najmniej. Do wszystkiego było używany -
    > ostatnio wierciłem na działce dziury pod drzewka. Nic mu się nie dzieje.
    > Też kilkadziesiąt zł. Taki na oko 1mm2 albo 1.5mm?
    > Sam kabel pomarańczowy, dość gruby. O ile pamiętam 7-8mm średnicy.

    Na oko moze miec z 1.5mm2. Srednicy ma 5mm bo wlasnie zmierzylem,
    kupowany ze 3-4 lata temu.

  • 12. Data: 2020-07-21 19:07:20
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-07-20 o 17:30, gienek pisze:
    > Może ktoś wskazać jakiś sklep co będzie miał coś innego niż CHIŃSKIE
    > allegrowe przedłużacze do kosiarki, które w środku mają tyle miedzi co
    > kot napłakał i po miesiącu nadają się na śmietnik.
    >
    > Szukam czegoś POLSKIEGO, porządnego na metry, z pomarańczowym płaszczem
    > aby było widoczne w trawie.
    > 2 x 1,5mm2 linka.

    A jesteś świadomy że tam *nie ma* 1.5 mm^2 ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 13. Data: 2020-07-21 20:58:58
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2020-07-21 15:55, sundayman wrote:

> [...]
    > Też kilkadziesiąt zł. Taki na oko 1mm2 albo 1.5mm?
    > Sam kabel pomarańczowy, dość gruby. O ile pamiętam 7-8mm średnicy.

    //moze zmierz dolkadnie rezystancje zyly...?

    //i pochwal siem...

  • 14. Data: 2020-07-21 21:00:09
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2020-07-21 17:29, K wrote:

    > Na oko moze miec z 1.5mm2. Srednicy ma 5mm bo wlasnie zmierzylem,
    > kupowany ze 3-4 lata temu.

    //i tez, zmierz rezystancje zyly...

    //i tez, siem pochwal...

  • 15. Data: 2020-07-24 10:37:42
    Od: K <n...@e...com>

    On 21/07/2020 20:00, Ilona wrote:

    > //i tez, zmierz rezystancje zyly...
    >
    > //i tez, siem pochwal...

    W jakim celu? Dziala, nie grzeje sie przy odkurzaczu 1800W, nie wywala
    bezpiecznikow. Nie potrzebuje nic wiecej od niego.