  • 91. Data: 2010-02-26 23:48:44
    Temat: Re: Poszukuję kierownika
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Massai" <t...@w...pl> wrote in message news:hm8069$tof$1@news.onet.pl...

    > Powiedział koles który uważa za "normalną reakcję" blokowanie drogi
    > gościowi który go "wkurwił".

    To Twoja interpretacja. A on być może nie zauważył że ruszyłeś.

  • 92. Data: 2010-02-27 02:13:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-26, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Weź zmień słownik bo nie jesteś pod budką z piwem z kolesiami...

    Ja się tylko staram dostosować do przedpiścy.

    > Nie mówię aby stał i blokował skrzyżowanie

    Dokładnie to napisałeś.

    > tylko USTĄPIŁ
    > PIERWSZEŃSTWA OSOBIE KTÓRA PODJĘŁA MANEWR OMIJANIA

    Ani przez chwilę nie utrudnił omijania.

    > gdy stał i pozwolił mu dokończyć manewr omijania i nie wpychał
    > się na lewy pas bo jego czas na ten manewr już minał.

    Tyle, że to on był z lewej, a debil się przepychał z prawej strony na
    lewy pas.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 93. Data: 2010-02-27 02:19:27
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-26, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Nie, nie każdy. Tylko ten, który nie rozumie że jak już mu się popsuł
    > samochód i ktoś go w między czasie OMIJA to trzeba go puścić
    > przodem i nie trąbić tylko przyhamować aby uniknąć kolizji i konfliktu.

    Opisujesz inną sytuację.

    > No stałeś na skrzyżowaniu, on Cię ominął stojącego a Ty
    > W CZASIE MANEWRU OMIJANIA RUSZYŁEŚ!!!!!!!

    Czytać się naucz, nic takiego nie nastąpiło.

    > Moją frustracją? Moim wkurwieniem?

    Wymyślasz własną wersję wydarzeń i próbujesz z nią polemizować. Albo nie
    umiesz czytać, albo wściekłość przesłania Ci rzeczywistość.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 94. Data: 2010-02-27 02:22:43
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-26, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Potwierdzasz tylko że on cię nie widział że ruszyłeś...

    Ty potwierdzasz, że nie ogarniasz różnicy pomiędzy kontaktem wzorkowym z
    kierowcą, a zauważaniem całego samochodu.

    > Myślał że wciąż tam stoisz na tym skrzyżowaniu jak niedołęga.

    Kiepsko mu to myślenie wyszło.

    > Więc wjechał na lewy pas zakładając że jest wciąż pusty bo stałeś.

    Zakładać to się można z kumplami po piwie, na drodze trzeba się
    rozglądać.

    > To Ty masz problem, nie on.
    > Zaskoczyłeś go ewidentnie tym ruszeniem w czasie manewru omijania
    > i zamiast przyhamować, ustąpić to się jeszcze zacząłeś rzucać i trąbić...

    Jak koleś jest zaskakiwany tym, że ktoś na skrzyżowaniu rusza to niech
    się przesiądzie na hulajnogę.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 95. Data: 2010-03-01 15:34:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Opisujesz inną sytuację.

    Inną niż Ty sobie wymyśliłeś? Być może...
    Ja się odnoszę do tego co ona sam napisał.

    > Czytać się naucz, nic takiego nie nastąpiło.

    Ty się naucz.

    > Wymyślasz własną wersję wydarzeń i próbujesz z nią polemizować.
    > Albo nie umiesz czytać, albo wściekłość przesłania Ci rzeczywistość.

    Jest jeszcze trzecia możliwość: Ty nie umiesz czytać :-)

  • 96. Data: 2010-03-01 15:36:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Jak koleś jest zaskakiwany tym, że ktoś na skrzyżowaniu rusza to niech
    > się przesiądzie na hulajnogę.

    Mówimy o uszkodzonym pojeździe który stoi na skrzyżowaniu
    blokując go. Omijamy taką przeszkodzę a ona w czasie manewru
    omijania zaczyna ruszać i jeszcze się wpycha nam w drzwi...
    To jest bardzo niezdrowe zachowanie.

  • 97. Data: 2010-03-01 15:37:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Dokładnie to napisałeś.

    Nie - naucz się czytać.

    > Ani przez chwilę nie utrudnił omijania.

    Byłeś tam i widziałeś?

    > Tyle, że to on był z lewej, a debil się przepychał z prawej strony na
    > lewy pas.

    Bo omijał przeszkodę, unieruchomiony pojazd, na lewym pasie.
    Ta przeszkoda, w czasie manewru jej omijania, zaczęła jechać.
    To jest niezgodne z przepisami ruchu drogowego.

  • 98. Data: 2010-03-01 17:33:55
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-01, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Mówimy o uszkodzonym pojeździe który stoi na skrzyżowaniu
    > blokując go. Omijamy taką przeszkodzę a ona w czasie manewru
    > omijania zaczyna ruszać i jeszcze się wpycha nam w drzwi...
    > To jest bardzo niezdrowe zachowanie.

    Chyba Ty, my mówimy o pojeździe, który rusza z opóźnieniem.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 99. Data: 2010-03-01 17:34:37
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-01, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Inną niż Ty sobie wymyśliłeś? Być może...
    > Ja się odnoszę do tego co ona sam napisał.

    On, nie ona.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 100. Data: 2010-03-01 17:38:08
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-01, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > Nie - naucz się czytać.

    Napisałeś, że zamiast ruszyć powinien włączyć awaryjne. Uwierz na słowo,
    że samochód stojący przed skrzyżowaniem na pasie ruchu blokuje ruch.

    > Byłeś tam i widziałeś?

    Tobie samochody stojące bądź poruszające się drugim pasem w czymś
    przeszkadzają?

    > Bo omijał przeszkodę, unieruchomiony pojazd, na lewym pasie.
    > Ta przeszkoda, w czasie manewru jej omijania, zaczęła jechać.
    > To jest niezgodne z przepisami ruchu drogowego.

    Możesz wskazać jakiś konkretny przepis zakazujący ruszania na
    skrzyżowaniu po zapaleniu się zielonego światła?

    Krzysiek Kiełczewski