  • 161. Data: 2010-03-04 14:42:12
    Temat: Re: Poszukuję kierownika
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Kaliszewski" <s...@r...this.informa.and.that.pl> wrote
    in message news:f8a467-ob1.ln1@bozon.softax.pl...

    http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem

  • 162. Data: 2010-03-04 15:31:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Brzezi" <b...@g...com> wrote in message

    > A Ty probujesz byc adwokatem drugiej strony? a wersji tej drugiej strony
    > nawet nie znasz..., ekhm... znasz tzn sobie ja wymysliles...

    Nie, ja rozmawiam z założycielem wątku bo założył go tu aby poznać
    opinie grupy i aby go poklepano po ramieniu ze zrozumieniem.
    Sebastian nie brał udziału w zdarzeniu, niedokładnie przeczytał jego
    opis, to nie jest jego wątek a próbuje angażować się w dyskusję ze mną
    - jest stroną trzecią :-) Tak się zachowuje adwokat :-)

  • 163. Data: 2010-03-04 16:06:12
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 04 mar 2010 o 15:31 GMT, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > opis, to nie jest jego wątek a próbuje angażować się w dyskusję ze mną
    > - jest stroną trzecią :-) Tak się zachowuje adwokat :-)

    Pszemol nie bral udzialu w zdarzeniu, niedokladnie przeczytal opis
    watkotworcy, do tego przyjmuje wlasna interpretacje zdarzenia, proboje
    zngazowac sie w dyskuje - jest strona trzecia :-), Tak sie zachowuj adwokat
    :-)

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 164. Data: 2010-03-04 16:59:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > watkotworcy, do tego przyjmuje wlasna interpretacje zdarzenia, proboje
    > zngazowac sie w dyskuje - jest strona trzecia :-), Tak sie zachowuj

    Ja dyskutuję z autorem wątku - jestem stroną w dyskusji na grupie.
    Dyskusja jest pomiędzy Massajem a resztą grupy a nie pomiędzy
    grupowiczami. Jest to naturalne że rozmawiając z Massajem staram
    się ocenić jego zachowanie wczuwając się sytuację drugiej strony...
    W czym widzisz problem?
    Masz coś do doania w kwestii meritum?

  • 165. Data: 2010-03-04 17:55:52
    Temat: Re: Poszukuję kierownika - czyli jak sobie przedluzyc malego w terenowce
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "MadMan" <m...@n...wp.pl> wrote in message

    > A co, niemożliwe? W 5-biegowej zamontowanej w aucie z silnikiem 1.2l sam
    > jechałem co najmniej 70.

    Chodzilo mi raczej o fakt pakowania 6-biegow, z ktorych pierwsze zachowuja
    sie identycznie jak w 5-biegowych skrzyniach.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 166. Data: 2010-03-04 18:32:12
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Hubertus Blues wrote:

    > Panowie, Panie!!!
    > Więcej luzu!
    > Nie wnikając w sedno sprawy ani nie osądzając nikogo:
    > 1. Zazwyczaj (może raczej zawsze) w konflikcie uczestniczą dwie
    > strony i poza oczywistymi aktami niezawinionej agresji,
    > odpowiedzialność ponoszą tez obie 2.

    Ano - bywa. W tym wypadku - nie miałem pretensji że sobie trąbi. Niech
    trąbi jeśli to mu pomaga wyładować frustrację.
    Choć kazdy średnio rozgarnięty kierowca który widzi jak samochodowi
    przed nim przygasają tyle światła, powinien się skapnąć że zapala
    silnik... ale mógł nie zauważyć.

    Tyle że jego następne reakcje imho znacznie przekraczały normalne
    zachowanie na drodze. Były po prostu niebezpieczne.

    > Jeśli Pszemol rzeczywiście był
    > na miejscu to ma prawo do swojej oceny tej sytuacji

    Tak się składa że nie był.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 167. Data: 2010-03-06 19:39:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Massai" <t...@w...pl> wrote in message news:hmoqqs$sq8$1@news.onet.pl...
    > Ano - bywa. W tym wypadku - nie miałem pretensji że sobie trąbi.
    > Niech trąbi jeśli to mu pomaga wyładować frustrację.

    Frustrację, której Ty byłeś przyczyną, dodajmy :-)

    > Choć kazdy średnio rozgarnięty kierowca który widzi jak samochodowi
    > przed nim przygasają tyle światła, powinien się skapnąć że zapala
    > silnik... ale mógł nie zauważyć.

    I dlatego że trudno to zauważyć zaleca się w takich sytuacjach
    sygnalizować kłopoty z samochodem światłami "awaryjnymi".
    Po to one tam są w samochodzie...

    > Tyle że jego następne reakcje imho znacznie przekraczały normalne
    > zachowanie na drodze. Były po prostu niebezpieczne.

    Dokładnie tak jak Twoje wcześniej nie były normalne.
    Nie odróżniasz przyczyny od skutku - Ty byłeś przyczyną jego
    zachowania. Rozumiesz to?

    > Tak się składa że nie był.

    Czy niewłaściwie zinterpretowałem w którymś miejscu Twój
    dokładny i szczegółowy opis sytuacji? Jeśli tak, to w którym
    szczególe się rozminąłem z prawdą? :-) Bo jeśli nie rozminąłem
    to jakie ma znaczenie fakt, że mnie tam nie było?