  • 11. Data: 2010-03-18 14:57:30
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Lopez napisał(a):
    > Witam,
    > Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to Octavia 1.9 TDI
    > najmocniejsza wersja tego silnika a obecnie dostałem 1.4 FSI.
    > I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!!
    Jak diesel to tylko sześć garów.
    Przejedz sie takim to zmienisz zdanie.
    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2010-03-18 15:01:23
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    Krzysztof 45 wrote:
    > Jak diesel to tylko sześć garów.

    8, 10, 12 nie może być ? ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 13. Data: 2010-03-18 15:05:37
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > a obecnie dostałem 1.4 FSI.

    chyba 1.4 TSI
    P.

  • 14. Data: 2010-03-18 15:05:56
    Od: " Lopez" <s...@g...pl>

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> napisał(a):

    > Jak diesel to tylko sze=B6=E6 gar=F3w.
    > Przejedz sie takim to zmienisz zdanie.

    Aż tak dobrze to nie ma, jeszcze nie, jeszcze pewnie długo nie :)

    L.

  • 15. Data: 2010-03-18 15:10:36
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > na prawdę uważasz, że Octavia 1.4 FSI jest cicha?
    > chyba, że porównawczo do diesla?

    Wsiądź do zafiry :)

  • 16. Data: 2010-03-18 15:11:07
    Od: " Lopez" <s...@g...pl>

    Pan Piskorz <p...@b...pl> napisał(a):

    > chyba 1.4 TSI

    Dokłanie tak, jeszcze się nie nauczyłem.
    nie wiem czemu napisałem FSI

    L.

  • 17. Data: 2010-03-18 15:13:54
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > Jak diesel to tylko sześć garów.
    > Przejedz sie takim to zmienisz zdanie.

    Ja tam nie wiem chłopaki co wy tak narzekacie jeżdżę Astrą H 1.3 CDTI i
    bardzo mi się ten odgłos silnika podoba :) może dlatego że ogólnie mam
    sentyment do wysokoprężnych :)

  • 18. Data: 2010-03-18 15:16:16
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-03-18 14:21, Lopez pisze:

    > Witam,
    > Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to Octavia 1.9 TDI
    > najmocniejsza wersja tego silnika a obecnie dostałem 1.4 FSI.

    1.4 TSI

    Marx

  • 19. Data: 2010-03-18 15:56:23
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Lopez wrote:
> [...]
    > I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!!

    > Ale o ciszę w środku, dość tego klekotania od którego wszystkie plomby w

    Naprawiaj samochód i dbaj o niego.

    --
    Bydlę

  • 20. Data: 2010-03-18 16:12:27
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to

    Naprawiaj samochód i dbaj o niego.

    Firmowy? A po co? Zepsuje się to kupią nowy ;-)

    p.