  • 121. Data: 2010-03-22 23:46:11
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Bugatti" napisał w wiadomości:

    [ciach]

    ceny które podałem z allegro dot. oczywiście części nowych ;)

    --
    Bugatti

  • 122. Data: 2010-03-23 01:10:23
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Bugatti pisze:

    > 1. To jakie cisnienie masz na PD a jakie na CR VW ? PD dają pod 2050
    > barów (w ciężarówka pod 2200 ale nie o ciężarówkach tu mówimy ;) )...zaś
    > CR II w 2.0 TDI 143 daję 1800 barów
    > 1:0 dla PD

    LOL
    Wyobraz sobie, ze istnieje jeszcze CR III i CR IV generacji.
    Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :>
    Ilosc samych wtryskow we wtrysku tez jest chyba najwieksza zaleta CR.
    Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy.

    > 2. Koszty:
    > CR 2.0 TDI 143
    > pompa wysokocisniowa Boscha 0 445 010 507 ~ 1400 zł (cena z alledrogo)
    > Wtryskiwacze - koncówka wtryskiwacza 0 445 116 029 - 1500 zł/sztuka
    > http://www.samli.pl/product_info.php?product_id=1220
    42&cPath=a_5_6724_24496&cat=0

    > pompa paliwa zasysająca z baku zarówno dla PD i CR ceny są podobne
    > 150-400 zł (z allegro)
    >
    > Biorąc górne ceny łącznie mamy - 7800 zł

    Niezle bzdury.
    Pompe wysokiego cisnienia sie latwo i tanio (jest tansza w naprawie niz
    zwykla rotacyjna) naprawia, a nie kupuje nowa (chociaz ten element i tak
    sie w zasadzie nie psuje).
    Wiec odjalbym lekko 1000zl.
    Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w
    przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :>

    > 1.9 TDI PD
    > pompowtryski 038 130 073 BQ 700 zł /sztuka (z alledrogo)
    > pompy wysokiego cisnienia oczywiście BRAK
    > pompa przy baku...cena jak przy CR 150-400 zł
    > pompa podciśnienia-Vacum ~ 500 zł
    >
    > tutaj także biorąc górne stawki - 3700 zł
    >
    > kolejny punkt dla PD

    Chcialbys :>
    PD sa tak dobre, ze ludzie szukaja TDI w wersji z pompa rotacyjna, a nie
    PD, bo z PD jest masa klopotow.

    > Zapewne znów wymyślisz sobie że celowo podałem celowo ceny
    > korzystniejsze dla PD...w sumie ty możesz wszystko wymyśleć (np. czemu
    > nie zrobiłem zdjęć cen z katalogu ASO ;-) albo Bóg wie co jeszcze)...ale
    > zauważ jedno...ja podaję cyferkowe fakty a ty podajesz swoje
    > teorie...jest róznica, czyż nie ? ;)

    Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR.
    A jakbys byl nieco bystrzejszy to wiedzialbys skad sie bierze ta ilosc i
    taniosc czesci zamiennych w postaci PD na Alledrogo :>
    Skad ten duzy popyt na niepsujace sie PD ;>

    > Ponadto jeśli byłbyś w stanie pokazać mi choć 10 postów z tej grupy w
    > którym to właściele wymieniali PD ?

    To moze Ty podaj 10, w ktorych wlasciciela pisali o wymianie pompy
    wysokiego cisnienia i wtryskiwaczy w CR :>
    Ja moge Ciebie z PD odeslac do google z odpowiednim zapytaniem :>

    >Albo nie wiem podaj 10 z jakiego
    > innego forum....

    VW klub :> Wcisnij szukaj i wpisz to czego chcesz szukac.
    Pewnie to nie bedzie 10 postow, tylko 10 stron watkow ;>

    >wiem że proszę Cię o rzeczy absurdalne lecz chcę abyś ty
    > i inni uświadomili sobie że utrzymanie CR jest DROŻSZE niż PD.

    Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie (pamietajmy
    ze to tylko maszyna) sie nie psuje.

    --
    Karolek

  • 123. Data: 2010-03-23 09:29:03
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    > LOL
    > Wyobraz sobie, ze istnieje jeszcze CR III i CR IV generacji.

    Mam tego świadomość ...ale porównywałem jednostki o podobnej mocy...bo
    jakbym porównywał 3.0 TDI to byś sie oburzył. A np. 3.0 TDi 204 i 224 PS
    miały wadę fabryczną z napinaczami rozrządu (ale to nie takie straszne
    przecież każdy ma 12 000 zł na rozrząd) oraz jeszcze większy problem z
    wtryskami...jest o tym długi wątek na forum audi....śmiem twierdzić że to
    wiesz tylko trzymasz się swojej teorii.

    > Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :>
    > Ilosc samych wtryskow we wtrysku tez jest chyba najwieksza zaleta CR.

    Owszem...i wpływa to na cichobieżność motorowni oraz na normy emisji....ale
    nie o tym tutaj rozmawiamy tylko o awaryjności

> [...]
    > Pompe wysokiego cisnienia sie latwo i tanio (jest tansza w naprawie niz
    > zwykla rotacyjna) naprawia, a nie kupuje nowa (chociaz ten element i tak

    Po odjęciu twoich wyciosanych niewiadomo skąd 1000 zł nadal mamy 6800 zł ;>

    > Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w
    > przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :>

    Jasne...a o kodowaniu CR i wprowadzaniu kodów IMA do TDI-CR słyszał panicz ?
    Ten zabieg programowy znów podnosi koszty .. nie każdy warszat ma taki
    tester.

    PD lecą w 2.0 TDI....w 1.9 to przypadek niezauważalny w porównaniu do ogółu
    choćby 3.0TDi-CR

    > Chcialbys :>
    > PD sa tak dobre, ze ludzie szukaja TDI w wersji z pompa rotacyjna, a nie
    > PD, bo z PD jest masa klopotow.

    Owszem..zgodzę się że VP ciut mniej pali niż PD....lecz pamiętaj że od
    początku mówiłeś o PD vs CR i teraz się juz motasz VP.

    > Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR.

    Jesteś mechanikiem ? Jeśli tak to współczuje twoim klientom bo wartość
    merytoryczna twoich postów jest marna.

> [...]
    >
    > VW klub :> Wcisnij szukaj i wpisz to czego chcesz szukac.
    > Pewnie to nie bedzie 10 postow, tylko 10 stron watkow ;>

    Ja ciebie o to prosiłem...jest może kilka padniętych PD...lecz z tych kilku
    większość jest z 2.0PD

    Jak widać znów lejesz wodę bez żadnego pokrycia.

    > Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie (pamietajmy
    > ze to tylko maszyna) sie nie psuje.

    Ten cudowy Ford i jego TDCI którego to wiele razy łomotano na tym forum za
    te nieszczesne lejące wtryski....ehh Karolek ;)

    --
    Bugatti

  • 124. Data: 2010-03-23 09:40:03
    Temat: Re: PoĹźegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: m...@o...pl

    > a kolega nie ma tds-a przypadkiem?
    >
    > --
    > pozdr,
    > W.
    tzn

  • 125. Data: 2010-03-23 12:39:28
    Od: n...@o...pl

    > Może ma podobny problem do tego z testu długodystansowego Laguny III 2.0
    > dci z AŚ :)
    Wszystkie w firmie tak mają. Może w ogóle wszystkie? Może w ogóle wysokoprężne?
    Gdzie znajdę ten test?
    Pzdr.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 126. Data: 2010-03-23 17:08:06
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Bugatti pisze:

> [...]
    > wtryskami...jest o tym długi wątek na forum audi....śmiem twierdzić że
    > to wiesz tylko trzymasz się swojej teorii.

    Ja sie oburzam na to, ze dla Ciebie istnieja tylko silniki VW.
    Porownaj sobie moze te PD do CR w wydaniu BMW :>

    > Owszem...i wpływa to na cichobieżność motorowni oraz na normy
    > emisji....ale nie o tym tutaj rozmawiamy tylko o awaryjności

    Ja twierdze, ze CR sie mniej sypia.

    > Po odjęciu twoich wyciosanych niewiadomo skąd 1000 zł nadal mamy 6800 zł ;>

    Nie, to Ty raczej doliczasz koszty, ktorych nie ma.
    Ty zakladasz, ze jak w PD musisz wszystko wymieniac to i w CR tez :>

> [...]
    > ma taki tester.
    >
    > PD lecą w 2.0 TDI....w 1.9 to przypadek niezauważalny w porównaniu do

    Ta, a PD musisz za kazdym razem ustawiac (rozrzad), a bez kompa tego nie
    zrobisz.

    > Owszem..zgodzę się że VP ciut mniej pali niż PD....lecz pamiętaj że od
    > początku mówiłeś o PD vs CR i teraz się juz motasz VP.

    Nie, sie motasz, tylko ludzie kupujacy juz dosc stare auta, wola
    rotacyjna pompe od PD dlatego, poniewaz nic innego VAG nie zaoferowal w
    owym czasie (CR jeszcze nie bylo w VW) :>

    > Jesteś mechanikiem ? Jeśli tak to współczuje twoim klientom bo wartość
    > merytoryczna twoich postów jest marna.

    Nie wiesz kim jestem i nigdy sie nie dowiesz :>

    > Ja ciebie o to prosiłem...jest może kilka padniętych PD...lecz z tych
    > kilku większość jest z 2.0PD
    >
    > Jak widać znów lejesz wodę bez żadnego pokrycia.

    Nie to Ty kazesz mi (jakim prawem?) odwalac brudna robote.
    Chcesz cos udowodnic, to sam zapodaj te przyklady padajacych CR :>

    > Ten cudowy Ford i jego TDCI którego to wiele razy łomotano na tym forum
    > za te nieszczesne lejące wtryski....ehh Karolek ;)

    Wiesz, podobnie jak VW innym markom rowniez sie silniki nie udaly,
    wszyscy przeciez nie moga miec najlepszych silnikow :>

    --
    Karolek

  • 127. Data: 2010-03-23 17:46:59
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:

    [ciach]

    Tak myślałem że znów nic mertorycznego nie napiszesz...lejesz wodę "bo ty
    tak sądzisz i tak jest"

    EOT ;)

    --
    Bugatti

  • 128. Data: 2010-03-23 18:01:02
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Bugatti pisze:
    > Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
    >
    > [ciach]
    >
    > Tak myślałem że znów nic mertorycznego nie napiszesz...lejesz wodę "bo
    > ty tak sądzisz i tak jest"

    To całkiem tak jak i Ty. :P
    Póki co, nie przedstawiłeś żadnego sensownego argumentu na poparcie
    swoich śmiałych stwierdzeń.

    > EOT ;)

    Chciałbyś. Ale my Ci nie damy się ewakuować. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 129. Data: 2010-03-23 21:26:09
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Bugatti pisze:
    > Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
    >
    > [ciach]
    >
    > Tak myślałem że znów nic mertorycznego nie napiszesz...lejesz wodę "bo
    > ty tak sądzisz i tak jest"

    ROTFL, a co dla Ciebie bedzie merytoryczne?
    Wyniki badan laboratoryjnych?

    > EOT ;)

    Ten EOT wynika zapewne z mocy Twoich argumentow ;>

    --
    Karolek

  • 130. Data: 2010-03-24 01:19:35
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak posiadam i do tego silnika nie potrzebuję wujka szejka w arabi
    > saudyjskiej aby przysyłał mi pociągi z ropą do silniczków do szybach.

    Silniczki "w szybach" to pryszcz!
    Kosiarke mam z silnikiem od Valkyrie (1500 ccm) - na caly trawnik musze 2 x
    tankowac.
    Ale na gaz jest i mam wujka Vladimira z rasyji co mi gaz rurociagiem
    podsyla...

    --
    Picasso