eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 130

  • 91. Data: 2010-03-21 13:34:31
    Temat: Re: Pozegnanie z klekotem
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 19 mar 2010 o 12:31 GMT, DoQ napisał(a):

    > Massai pisze:
    >
    >> Własnie taki buczący łomot takiego V8 to jest to! ;-)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=yoyJRfSxEbs
    >
    > Dokladnie takie - z wolnego wydechu :))

    Mi sie teraz udalo kupic w ekstra stanie CL500 W140 5l V8, komfort
    niesamowity, bajerow tyle ze teraz samochody malo ktore maja tyle...
    http://www.youtube.com/watch?v=av_z9TsYlaI

    No i dzwiek piekna V8 tylko taki bardziej przytlumiony:
    http://www.youtube.com/watch?v=zI0tyZ97OjQ

    Zakochalem sie w tym samochodzie :)

    Pozdrawiam
    Brzezi


  • 92. Data: 2010-03-21 16:35:08
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Bugatti pisze:

    >
    > Sensowny dowód to techniczy dowód. Hint: budowa układu CR, pompy i jej
    > wrażliwości na "czystość paliwa" oraz odpowiedz sobie na pytanie ile
    > razy słyszałeś że ktoś wymieniał pompowtryski a ile razy pompe, wtryski
    > CR...już teraz pewno wiesz.

    No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie
    to nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a
    wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :>
    Ja w 11 letniej becie mam ciagle oryginalne, a paliwo leje raz ze
    stacji, raz z oszczednosci i jakos nic sie nie dzieje.


    --
    Karolek


  • 93. Data: 2010-03-21 20:25:10
    Temat: Re: Pozegnanie z klekotem
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Brzezi pisze:

    > Mi sie teraz udalo kupic w ekstra stanie CL500 W140 5l V8, komfort
    > niesamowity, bajerow tyle ze teraz samochody malo ktore maja tyle...
    > http://www.youtube.com/watch?v=av_z9TsYlaI

    Mialem okazje poeksploatowac takiego troche - faktycznie genialna bryka,
    klasyczny MB... I wlasnie ten silnik :)


    Pozdrawiam
    Pawel


  • 94. Data: 2010-03-21 20:35:15
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Karolek pisze:
    > Bugatti pisze:
    >
    >>
    >> Sensowny dowód to techniczy dowód. Hint: budowa układu CR, pompy i jej
    >> wrażliwości na "czystość paliwa" oraz odpowiedz sobie na pytanie ile
    >> razy słyszałeś że ktoś wymieniał pompowtryski a ile razy pompe,
    >> wtryski CR...już teraz pewno wiesz.
    >
    > No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie
    > to nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a
    > wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :>
    > Ja w 11 letniej becie mam ciagle oryginalne, a paliwo leje raz ze
    > stacji, raz z oszczednosci i jakos nic sie nie dzieje.

    a kolega nie ma tds-a przypadkiem?

    --
    pozdr,
    W.


  • 95. Data: 2010-03-21 20:42:52
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    bratPit[pr] pisze:
    >>> Ogólnie nie chodzi o osiągi bo nie jestem jakimś maniakiem prędkości,
    >>> choć te
    >>> też są zdecydowanie lepsze.
    >>> Ale o ciszę w środku, dość tego klekotania od którego wszystkie plomby w
    >>> zębach wibrowały.
    >>
    >> Albo miałeś ten samochód nieźle zarżnięty albo TDI widocznie tak ma ;)
    >
    > po prostu do Octavii "zapominają" wsadzić wyciszeń, żeby sobie w
    > koncernie nie robić konkurencji,
    > brat

    guzik prawda. jeżdżę golfem V od nowości, straszny klekot. Dopiero w
    passacie z tym samym silnikiem jest ciszej. Ale jest jeszcze sporo osób
    dla których golf to marzenie i jak mówię że to auto ciosane siekierą to
    mi w głowę pukają he he .
    pozdrawiam
    marcin


  • 96. Data: 2010-03-21 20:58:44
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Lopez pisze:
    > Witam,
    > Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to Octavia 1.9 TDI
    > najmocniejsza wersja tego silnika a obecnie dostałem 1.4 FSI.
    > I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!! Teraz czuje, że mam samochód a
    > nie traktor.

    miałeś po prostu niewyciszoną octavię na pompowtryskiwaczach :) Jeden
    sąsiad jeździ corsą 1.3cdti drugi jeździł fabia 1.4tdi - zgadnij, które
    auto budziło mnie rano.


    --
    pozdr,
    W.


  • 97. Data: 2010-03-21 21:37:16
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    V-Tec pisze:

    >>
    >> No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie
    >> to nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a
    >> wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :>
    >> Ja w 11 letniej becie mam ciagle oryginalne, a paliwo leje raz ze
    >> stacji, raz z oszczednosci i jakos nic sie nie dzieje.
    >
    > a kolega nie ma tds-a przypadkiem?
    >

    I TDSa i d i TS ;>

    --
    Karolek


  • 98. Data: 2010-03-21 22:18:28
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Karolek pisze:

    > i TS ;>
    >

    Kupiłeś Alfę? Nie cudzołóż. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 turbotraktor
    Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż


  • 99. Data: 2010-03-21 23:01:21
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Karolek pisze:
    > V-Tec pisze:
    >
    >>>
    >>> No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a
    >>> tanie to nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej
    >>> rotacyjnej, a wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault,
    >>> czy fordzie :>
    >>> Ja w 11 letniej becie mam ciagle oryginalne, a paliwo leje raz ze
    >>> stacji, raz z oszczednosci i jakos nic sie nie dzieje.
    >>
    >> a kolega nie ma tds-a przypadkiem?
    >>
    >
    > I TDSa i d i TS ;>

    a, ok, bo tds-y nie są common rail (ani wtrysk bezpośredni).

    --
    pozdr,
    W.


  • 100. Data: 2010-03-21 23:12:48
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
    >
    > Bugatti pisze:
    >
    >>
    >> Sensowny dowód to techniczy dowód. Hint: budowa układu CR, pompy i jej
    >> wrażliwości na "czystość paliwa" oraz odpowiedz sobie na pytanie ile razy
    >> słyszałeś że ktoś wymieniał pompowtryski a ile razy pompe, wtryski
    >> CR...już teraz pewno wiesz.
    >
    > No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie to
    > nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a
    > wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :>
    > Ja w 11 letniej becie mam ciagle oryginalne, a paliwo leje raz ze stacji,
    > raz z oszczednosci i jakos nic sie nie dzieje.

    PD sypią się w 2.0 TDI 140....zaś w 1.9 to owszem że nie są mega trwałe ale
    nie mów mi że w nich częściej pada pompowtrysk niż wtryskiwacz cr ...
    zważywszy na fakt że silników z CR jest mniej niż z PD i VP co jeszcze
    bardziej ujmuje "świetności" CR.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

strony : 1 ... 9 . [ 10 ] . 11 ... 13


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: