  • 41. Data: 2021-12-21 19:05:46
    Temat: Re: Prędkość transferu z SSD na HDD, dyski wewnętrzne
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 21 gru 2021 o 12:34, trybun pisze:

    > Takie info lubi być na opakowaniu. Trzeba by kupić dwa kuraki
    > gospodarczego i biesiadnego i porównać.

    Lubi czy jest? Biesiadne qpuję często, gospodarski
    qpiłem niedawno, ale opakowania już nie mam...

    > Nawet w nowym kompie kieszeń przygotowana dla HDD okazuje się za duża,
    > czyli zmiany wielkości HDD musiały zaistnieć bardzo niedawno.

    Miniaturyzacja... Za jakiś czas komputer kwantowy zmieścisz w szpilce?
    Raczej nie, ale już dziś zwyczajne ;) SoCe są niewiele większe od dużej
    szpili... Świat jest coraz trafniejszy, że to tak określę...

    Nie zamontujesz tego zbyt małego w ,,zwyczajne'' sanki?
    2.5" bywają mniejsze niż były 10 lat temu -- w montażowi
    to nie wadzi...

    Mniejsze gabaryty, mniejsze ceny, mniejsze zużycia energii
    podczas produkcji i podczas pracy, mniejsze zużycia surowców,
    także wtórnych, tu i ówdzie zwanych środkami czy jakoś podobnie...

    -=-

    Na tym tle nadal nędza, bieda, beznadzieja, rozpacz itd...
    Jak to możliwe?! Nadal niektórym ;) ludziom brak ,,życiowej
    przestrzeni''...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 42. Data: 2021-12-22 01:00:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 21 Dec 2021 12:33:36 +0100, w <spse2h$17ft$1@gioia.aioe.org>, trybun
    <M...@j...cb> napisał(-a):

    > Na czym jak na czym, ale na dyskach Ciszewski trochę się zna. .

    Ale nie na kopiowaniu.

  • 43. Data: 2021-12-24 11:35:01
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > Lubi czy jest? Biesiadne qpuję często, gospodarski
    > qpiłem niedawno, ale opakowania już nie mam...

    Tego to nie wiem, po prostu nigdy nie sprawdzałem tego parametru.
    Smakowo jest różnica, nie pamiętam już który, ale ten droższy bardziej w
    smaku przypomina kurę domową niż te biedaki z ferm (farm?).

> [...]
    >
    > Na tym tle nadal nędza, bieda, beznadzieja, rozpacz itd...
    > Jak to możliwe?! Nadal niektórym ;) ludziom brak ,,życiowej

    No, akurat w tym przypadku trudno mówić o miniaturyzacji gdy na rynku są
    dyski SSD.

    Zamontowałem, ale musiałem przykręcać śrubkami aby nie latał w środku.
    Tymczasem w czasie prób z HDD z starego kompa żadne śrubki nie były
    konieczna, jednym słowem - wnęka idealnie dopasowana na HDD w starszych
    gabarytach.

    Jedyny aspekt tej miniaturyzacji HDD to chyba mniej materiału na
    obudowę, a tym samym mniejsze koszty produkcji. Od jakiegoś czasu dzicz
    producencka wcale nie ukrywa co dla nich jest najważniejsze, a nie są to
    na pewno oczekiwania klienta.

  • 44. Data: 2021-12-24 11:35:56
    Temat: Re: Prędkość transferu z SSD na HDD, dyH{
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 23.12.2021 o 11:51, Eneuel pisze:
    > Eneuel Leszek Ciszewski tęskni do obiecanego mu (w jego
    > dzieciństwie) świata, którego miał nie doczekać...
    >
    > : Za jakiś czas komputer kwantowy zmieścisz w szpilce?Raczej nie,
    > ale...
    >
    > Już dziś funkcjonuje kwantowa telekomunikacja, która raczej ;)
    > objąć musi także smartfony... ;)

    A ja postuluję o sprawnie działające 3G dla wszystkich!! Precz z
    125,5G,  ja żądam sprawnego 3G!