  • 31. Data: 2021-12-18 09:45:32
    Temat: Re: Prędkość transferu z SSD na HDD, dyski wewnętrzne
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 17.12.2021 o 10:06, ąćęłńóśźż pisze:
    > Np. cache.
    > W Total Commanderze jest więcej opcji.
    > Przed kopiowaniem zdefragmentuj HDD.
    >

    > -----

    Np. jakie to opcje kopiowania posiada TC?

    Nowy dysk trzeba defragmentować?

  • 32. Data: 2021-12-18 09:49:43
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > Różne -- zależnie (jak zwykle) od wielu czynników.
    > Możesz poszukać wątku o ustawkach Totalnego chociażby...
    > Można kopiować całe: dyski, partycje, katalogi, pojedyncze
    > pliki... Dyski czy partycje można kopiować bajt do bajta
    > lub rozsądniej -- znając kopiowane FSy... Kopiując można
    > zacząć od dużych plików lub dowolnie, można umieścić
    > na początku informacje typu MFT czy katalogi...
    > Można kopiować daty/czasy plików lub nie;
    > uprawnienia NTFS lub nie... Są długie nazwy
    > i krótkie... Różne atrybuty itd...

    Ale jaki to ma wpływ na szybkość kopiowania?

    > -=-
    >
    > Można użyć różnych programów do kopiowania i różnych ustawek...
    > Programy typu Totalny czy Multi itp., Explorery, copy czy xcopy
    > itp., edytory dysku, partycjonery...
    >
    > Patrz:
    >
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Copy_(command)#/media/
    File:ReactOS-0.4.13_copy_command_667x434.png

> [...]
    > Kichnięcie wobec falochronu... ;) Może chcesz ukazać
    > erudycję ;) rozmówcy? -- jeśli tak, to też jesteś słaby,
    > bo poruszasz tematy aż zbyt dobrze znane zwykłym ludziom...
    >
    > -=-
    >
    > Moja propozycja -- przyjmuj świat takim, jakim on jest. :)
    > Przykładowo -- skoro komponenty komputera są emulowane
    > w VBoxie, wydOjność gospodarskiego CPU jest istotna...
    >
    > -=-
    >
    > BTW -- czym różni się gospodarski kurczak od biesiadnego?...
    > Oba można qpić w Lidlu... Chyba ulgowe ceny są skorelowane

    Ceną i w przypadku biesiadnego mniejszą zawartością antybiotyków w trupie.

    A wracając jeszcze do tematu. Jako że jest tu grupa dyskusyjna to
    oczekuję choćby namiastki dyskusji na temat a nie linków do mądrości
    znalezionych w necie, czy koncentrowaniu się na ocenach jakości
    meteorytyki oponenta zamiast na temacie.

    Widziałeś nowe HDD? Niby pojemność normalna a mój waży co najmniej o
    płowe mniej od tego co stary i jest  gdzieś o 1/3 mniejszy gabarytowo.

  • 33. Data: 2021-12-18 10:33:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak skończysz gimnazjum, to będziesz umiał sprawdzić w menu.

    -----

  • 34. Data: 2021-12-18 10:35:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Trybun, czy Ty masz ojca?

    -----

  • 35. Data: 2021-12-18 18:30:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 18 Dec 2021 09:49:43 +0100, w <spk7b8$e25$1@gioia.aioe.org>, trybun
    <M...@j...cb> napisał(-a):

    > Ale jaki to ma wpływ na szybkość kopiowania?

    TC ma różne opcje, ale dotyczą one głównie ustawień buforowania.

    I go już nie czytaj.

  • 36. Data: 2021-12-19 16:08:46
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 18 gru 2021 o 10:33, ąćęłńóśźż pisze:

    Małpę można nauczyć a co dopiero człowieka -- gdy ów człek
    chce być nauczony... Wąż zrozumie wiele z tego świata bez
    trudu, dlaczego więc przeciętny człek miałby aż gimnazjum
    kończyć?... Kot otworzy drzwi, pies wygrzebie człowieka
    spod lawiny...

    ąćęłńóśźż> Jak skończysz gimnazjum, to będziesz umiał sprawdzić w menu.

    Trybun>> Np. jakie to opcje kopiowania posiada TC?

    Zajrzyj do TC... MultiC oferuje więcej niż TC...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 37. Data: 2021-12-19 16:12:30
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 18 gru 2021 o 09:49, trybun pisze:

    > Ale jaki to ma wpływ na szybkość kopiowania?

    Zwiększa lub zmniejsza tę szybkość... :)

    > Ceną i w przypadku biesiadnego mniejszą zawartością antybiotyków w trupie.

    Możesz podać źródła tych in_formacji?

    > Widziałeś nowe HDD? Niby pojemność normalna a mój waży
    > co najmniej o płowe mniej od tego co stary i jest
    > gdzieś o 1/3 mniejszy gabarytowo.

    Wczorajsze nowe to jutrzejsze stare...

    -=-

    Rośnie gęstość zapisu...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 38. Data: 2021-12-20 15:13:10
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 18 gru 2021 o 18:30, r...@k...pl pisze:

    > TC ma różne opcje, ale dotyczą one głównie ustawień buforowania.

    Mnie raczej interesują uprawnienia NTFS.
    MultiC ma więcej opcji.
    Są też inne programy służące kopiowaniu.

    > I go już nie czytaj.

    Popieram -- łatwiej i użyteczniej rzucić okiem do wnętrz programów...
    Ale Trybun (o czym wprost napisał) preferuje dyskusje niż odwołania
    do rzeczywistości, powszechnie zwane linkami...

    U mnie te dyskusje są określane mieleniem wody młynkiem do kawy...
    Póki młynek mieli wodę -- jakiś ;) efekt widać, ale młynek zepsuje
    się (silnik spali się, noże stępią się...) a wody nie zmieli... :)

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 39. Data: 2021-12-21 12:33:36
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 18.12.2021 o 18:30, r...@k...pl pisze:

    > TC ma różne opcje, ale dotyczą one głównie ustawień buforowania.
    >
    > I go już nie czytaj.

    Na czym jak na czym, ale na dyskach Ciszewski trochę się zna. .

  • 40. Data: 2021-12-21 12:34:04
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > Zwiększa lub zmniejsza tę szybkość... :)

    > Możesz podać źródła tych in_formacji?

    Takie info lubi być na opakowaniu. Trzeba by kupić dwa kuraki
    gospodarczego i biesiadnego i porównać.

    > Wczorajsze nowe to jutrzejsze stare...
    >
    > -=-
    >
    > Rośnie gęstość zapisu...

    Nawet w nowym kompie kieszeń przygotowana dla HDD okazuje się za duża,
    czyli zmiany wielkości HDD musiały zaistnieć bardzo niedawno.