  • 11. Data: 2020-06-25 12:09:18
    Temat: Re: Problem z białym pyłem
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cały czas jestem najlepszy i lepszy niż najlepszy być nie mogę. Jaki był cel
    zadawania pytania jeśli znało się wcześniej na nie odpowiedź? Na dodatek ze źródła z
    którego skorzystają ci co by mieli odpowiadać. Bo też nie będą wiedzieli ale będą
    musieli wyjść na tych co wiedzą wszystko.

  • 12. Data: 2020-06-25 12:48:16
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    którego skorzystają ci co by mieli odpowiadać. Bo też nie będą wiedzieli ale będą
    musieli wyjść na tych co wiedzą wszystko.

    Żebyś nie był tak głupi i zarozumiały jak jesteś to byś zauważył, że
    autor tego wątku nie pytał o to czym jest ten biały proszek, ale pytał
    dlaczego on powstał - jaka jest przyczyna i jak temu zapobiegać. Ale ty
    jako lokalny głupek kompletnie nie rozumiejący pytania, wylewasz na
    niego pomyje i tłumaczysz mu to o czym on dobrze wie. Wie, czym jest ten
    biały proszek, ale nie wie co sprawia, że on powstał na tych elementach
    i pyta właśnie o przyczynę powstawania tego nalotu.

    Kolejny raz uważasz się za najmądrzejszego na grupach dyskusyjnych i
    kolejny raz wychodzisz na kompletnego idiotę, a przy tym typowego chama.

    Weź no się trochę ogarnij i próbuj zrozumieć pytania autorów wątków, a
    jak ktoś ci zwraca uwagę, że piszesz od rzeczy to przemyśl sobie czy aby
    masz rację.

  • 13. Data: 2020-06-25 14:51:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dałeś już głodującym przepis na wodny chleb?

  • 14. Data: 2020-06-25 19:34:55
    Od: Silver Dream ! <s...@n...net>

    On 25/06/2020 09:09, Queequeg wrote:

    > Kolega, jak mniemam, nowy, i nie poznał jeszcze kogutka...

    Bywałem tu wcześniej ale fakt, że dosyć rzadko i raczej dawno, więc
    zapewne masz rację. Aluzję - myślę - zrozumiałem ;-)

  • 15. Data: 2020-06-26 09:46:22
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 25 czerwca 2020 12:48:07 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    >
    > Weź no się trochę ogarnij i próbuj zrozumieć pytania autorów wątków, a
    > jak ktoś ci zwraca uwagę, że piszesz od rzeczy to przemyśl sobie czy aby

    Wystarczy zajrzeć na grupę pl.soc.polityka na której mocno się "udziela". Jak widać,
    pis to stan umysłu.

  • 16. Data: 2020-06-26 15:39:10
    Od: m...@g...com

    W dniu piątek, 26 czerwca 2020 09:46:23 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
    > ... Jak widać, pis to stan umysłu.

    Ten komentarz jest na takim samym poziomie intelektualno-emocjonalnym jak ten
    krytykowany, różnicy nie ma. Pozdrawiam i życzę zdrowia !

  • 17. Data: 2020-06-26 15:52:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    pizdziak niejedno ma imię. ty na polityce jesteś liderem, a raczej tak ci się wydaje.

  • 18. Data: 2020-06-27 20:27:58
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Jan Kowalski napisał(a) w wiadomości:
    <5ef32f63$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    https://portal-cynkowniczy.pl/qa/co-to-jest-biala-ko
    rozja-i-o-czym-nalezy-pamietac-jesli-wys
    tapi/
    >Przed zadaniem pytania, gruntownie szukałem odpowiedzi w sieci. We wszstkich
    >zródłach, które znalazłem jest mowa o działaniu wilgoci, krótko po
    >ocynkowaniu. W moim przypadku, elementy dawno temu zakupione, przechowywane
    >były w pudełku na przybory wędkarskie, które było umieszczone w szafie w
    >suchym pokoju. Dla mnie, te elementy mają wartość zabytkową. Można czyścić
    >mechannicznie, a potem prysnąć lakierem, ale wtedy nie będą wyglądały tak
    >jak kiedyś. Za zistniałą sytuację, winił bym producenta elementów. W
    >przypadku producentów z zagranicy, nie było takich problemów.

    W dawno zapomnianej szafce, w pokoju nie piwnicy, miałem trochę
    drobnicy metalowej. Np. stare sfatygowane wkrętaki, sprężynki,
    kątowniki, blaszki, inne kawałki różnych metali... Niektóre z nich
    np. wkrętak pokryły się właśnie białym nalotem. Nie wiem czy
    cynkowawne, może niklowane/chromowane? Miały też
    charakterystyczny zapaszek. Trochę to zeszło po potraktowaniu
    Cilitem czy pdobnym "kamieniożerczym".
    Kojarzy mi się, że metale byly różne. Na pewno cynkowane?

    Arek

  • 19. Data: 2020-06-28 09:34:06
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 26 czerwca 2020 15:52:36 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > pizdziak niejedno ma imię. ty na polityce jesteś liderem, a raczej tak ci się
    wydaje.

    Ty naprawdę masz coś z głową. Nawet nie pamiętam kiedy tam coś pisałem.