  • 41. Data: 2020-09-10 11:08:47
    Temat: Re: Prostownik 15A
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:4473416683$2...@s...com.
    ..
    Hello Irokez,

    >Hmmm.... Alternatory też nie wiedzą - ładują wszystkim co mają i
    >pilnują tylko napicia. I akumulatory działają latami.

    Ale tu mamy "zwykly prostownik", ktory amplitude napiecia ma wieksza i
    troche inaczej to dziala.

    J.

  • 42. Data: 2020-09-10 14:55:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Thursday, September 10, 2020, 11:08:47 AM, you wrote:

    > Ale tu mamy "zwykly prostownik", ktory amplitude napiecia ma wieksza i
    > troche inaczej to dziala.

    Widziałeś amplitudę alternatora bez obciążenia i sprzężenia zwrotnego?
    Tam tylko sprzężenie zwrotne pilnuje napięcia. A prądu nic nie
    pilnuje.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 43. Data: 2020-09-10 17:20:49
    Od: Pcimol <...@...com>

    > Widziałeś amplitudę alternatora bez obciążenia i sprzężenia zwrotnego?
    > Tam tylko sprzężenie zwrotne pilnuje napięcia. A prądu nic nie
    > pilnuje.

    Spawarki się robi na nich. ~60V ~130A na luzaku.