  • 451. Data: 2019-11-14 18:08:46
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.11.2019 o 16:31, j...@i...pl pisze:

    > Nie wiem. W pewnym momencie media przestają śledzić takie newsy.

    To ogólnie bolączka polskiego systemu prawnego. Ponieważ jest apelacja,
    to wszyscy podchodzą do tego, że w pierwszej instancji to można dowolne
    głupoty przyklepać.

    Ale o ile sam wyrok jest absurdalny, to jednak zauważ, że argumentacja
    (choć jednostronna i stronnicza) już nie. Polecam to wszystkim, co "mają
    pierwszeństwo dopóki nie wtargnie, a jak wtragnie to też bo wtargnął"

    --
    Shrek

  • 452. Data: 2019-11-15 14:50:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik jerzu.xyz napisał w wiadomości grup
    com...
    On Thu, 07 Nov 2019 13:12:47 +0100, "r...@k...pl"

    >Rzecznik ZDM rzekomą prędkość BMW podał bardzo szybko. Czyli z dupy.
    >Podobnie jak stwierdził, że to BMW miało takie przeróbki, że nie
    >powinno jeździć po drogach publicznych. Radar w oczach i diagnostyka
    >pojazdów na oko.

    O tych przerobkach to sie i policja wypowiadala, a ponoc ich biegly
    jechal autem i ocenial stan.

    Jak zauwazyl np brak ABS ... a tu unijne przepisy w tym roczniku
    wymagaja ...

    J.