  • 441. Data: 2019-11-12 22:09:33
    Temat: Re: Przejście. progi zwalniające.
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-10-24 o 08:39, Aaronyy pisze:

    > Korekta.
    > Powinno być :
    > Tam na tym przejściu, na szybko, powinny być zainstalowane progi
    > zwalniające co 50 m.
    > O tak prostym i skutecznym rozwiazaniu nie pomyślała kierowniczka
    > z urzędu warszawskiego.

    To nie lepiej zerwać asfalt i wrócić do polnej drogi?
    Dodatkowa zaleta, szybkość jazdy zależy od warunków pogodowych.
    Jak pada deszcz i jest mała widoczność to robią się nowe doły i szybkość
    jeszcze bardziej spada.

  • 442. Data: 2019-11-14 00:46:35
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 8 Nov 2019 07:27:52 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Może przy okazji S8 zrobią część TMP

    Nie S8 tylko S7. S8 jest skończona. Wątpię.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 443. Data: 2019-11-14 00:47:55
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 9 Nov 2019 18:49:38 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Przegięcie w druga
    >stronę:(

    No, nie będziesz już mógł zapierdalać 70 km/h. Ale to dobrze, sam tego
    chciałeś.

  • 444. Data: 2019-11-14 00:50:08
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 7 Nov 2019 18:08:19 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Nie mam. Jedno to sprawa, gdzie koleś jechał 60 lewym pasem i miał
    >zielone i ktoś mu wbiegł, bo się chyba na tramwaj spieszył - ktoś mądry
    >uznał go z tego co pamiętam winnym, bo przekroczył.

    https://www.tvn24.pl/lodz,69/pieszy-wbiegl-mu-pod-ko
    la-kierowca-skazany-pieszy-niewinny,919413.html

  • 445. Data: 2019-11-14 00:53:28
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 07 Nov 2019 13:12:47 +0100, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

    >Podobno monitoringu.

    Rzecznik ZDM rzekomą prędkość BMW podał bardzo szybko. Czyli z dupy.
    Podobnie jak stwierdził, że to BMW miało takie przeróbki, że nie
    powinno jeździć po drogach publicznych. Radar w oczach i diagnostyka
    pojazdów na oko.

  • 446. Data: 2019-11-14 05:47:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.11.2019 o 00:47, j...@i...pl pisze:

    > No, nie będziesz już mógł zapierdalać 70 km/h. Ale to dobrze, sam tego
    > chciałeś.

    No to nie będę. Natomiast mogli to zrobić logiczniej (o czym pisałem).

    --
    Shrek

  • 447. Data: 2019-11-14 06:16:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.11.2019 o 00:50, j...@i...pl pisze:

    > https://www.tvn24.pl/lodz,69/pieszy-wbiegl-mu-pod-ko
    la-kierowca-skazany-pieszy-niewinny,919413.html

    To w rejonie - prawomocny?

    --
    Shrek

  • 448. Data: 2019-11-14 08:58:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z filmiku nie wydaje się, żeby kierownik w ogóle podjął próbę hamowania, mam wręcz
    wrażenie, że auto przyspiesza tuż przed
    uderzeniem pieszego i słychać klakson - kierownik chciał pieszego po paznokciach czy
    "na kapelindra"?
    Gdyby nie było świateł - hamowałby i przepuścił, czy też nie?
    Czy zielone to dla kierowników licencja na zabijanie?

    -----

  • 449. Data: 2019-11-14 16:31:38
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 14 Nov 2019 06:16:16 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >To w rejonie - prawomocny?

    Nie wiem. W pewnym momencie media przestają śledzić takie newsy.

  • 450. Data: 2019-11-14 18:05:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.11.2019 o 08:58, ąćęłńóśźż pisze:
    > Z filmiku nie wydaje się, żeby kierownik w ogóle podjął próbę hamowania,
    > mam wręcz wrażenie, że auto przyspiesza tuż przed uderzeniem pieszego

    Przecież słychać jak abs robi...

    --
    Shrek