  • 291. Data: 2019-10-27 10:20:41
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-10-27 o 10:14, cef pisze:

    > Tutaj ja się zagalopowałem, bo w tej zerojedynkowości nie chodziło
    > mi o samą prawną kwestię kto winny (ja nie mam wątpliwości, że kierowca)
    > tylko o efekt końcowy całego zdarzenia.

    A co do samego wartościowania, to widzę właśnie watek na grupie prawo,
    gdzie pojawia się ciekawa kwalifikacja czynu.
    Powinien oberwać ustawodawca.

  • 292. Data: 2019-10-27 10:24:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 27-10-2019 o 09:41, Irokez pisze:

    > To nie jest trendy, to przyzwyczajenie gdy sporo jeździsz za granicą.
    > Tylko w tym zacofanym, patologicznym i komunistycznym padole musi być
    > inaczej (no jeszcze tylko Rumunia i Węgry mają tak samo) niż w całej
    > cywilizowanej europie.

    W cywilizowanych krajach nie ma przejść dla pieszych co 50 m na drodze
    krajowej.

  • 293. Data: 2019-10-27 10:53:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie jeżdżę sporo za granicą tak jak nie jeździ sporo za granicą 97% Polaków mających
    samochody. To 3% ma się dostosować do 97% a nie odwrotne.

  • 294. Data: 2019-10-27 12:28:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Napisz uzyszkodnik jak ci zabrali prawo jazdy za jazdę po wódce. Ile wtedy miales
    po "jednym piwie" wypitym poprzedniego dnia. Podobno 3,2 promila. Prawda to że się
    zesrales w radiowozie jak ci na posterunek do aresztu wieźli?

    Jak widać jeszcze nie wytrzeźwiałeś, bo ci się wszystko kompletnie
    pomieszało. To  nie ja wtedy byłem pijany tylko ty. Ja wtedy byłem tylko
    świadkiem całego zdarzenia. Dokonałem zatrzymania obywatelskiego
    zabierając ci kluczyki i wezwałem policję. Poza tym nie piłeś piwa tylko
    denaturat, a tę kupę zardzewiałego złomu, którą się poruszałeś, trudno
    nazwać samochodem. Z resztą była to głośna sprawa nagłaśniana w mediach
    o starym uchlanym sklerotyku, który na Bałutach pod wpływem alkoholu
    potrącił kilka osób na przejściu dla pieszych. Co ciekawe wjechał w te
    osoby celowo, dodając gazu i trąbiąc na nie.

    Ale jest to dość częsta przypadłość alkoholików, że swoje winy
    przypisują innym.

  • 295. Data: 2019-10-27 14:55:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Każdy alkoholik tłumaczy się tak jak ty. Dodaj jeszcze że w każdej chwili możesz
    przestać pić wódę.

  • 296. Data: 2019-10-27 17:48:42
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Każdy alkoholik tłumaczy się tak jak ty. Dodaj jeszcze że w każdej chwili możesz
    przestać pić wódę.

    Jak widać ta wóda to już ci całkiem mózg wyżarła.

    Wytłumacz mi tylko jak mam przestać skoro nie zacząłem? Widzisz problem
    jest w tym, że bardzo źle trafiłeś, bo ja nie przepadam za alkoholem.
    Podobnie z resztą jak i za papierosami.

    Gdyby wszyscy Polacy pili i palili tak jak ja to przemysł tytoniowy i
    alkoholowy przestałby istnieć. Narkotyków także nigdy nie brałem, nie
    biorę i nie zamierzam brać.

    Co jeszcze wymyślisz stary kłamco i łgarzu?

  • 297. Data: 2019-10-27 18:10:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co będę chciał alkoholiku wymysle. Uwazasz ze mozesz klamac to ja też mogę.

  • 298. Data: 2019-10-27 18:30:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Co będę chciał alkoholiku wymysle. Uwazasz ze mozesz klamac to ja też mogę.

    Dobrze, że chociaż się przyznajesz, że kłamiesz. Tylko po co kłamiesz?
    Lepiej się wtedy czujesz? Czujesz się bardziej dowartościowany? Czy też
    uważasz, że skoro ty jesteś alkoholikiem to inni też chleją?

    Zauważ, że ja tylko ci "odpłaciłem pięknym ci za nadobne", a całą tą
    spiralę kłamstw sam rozpocząłeś.

  • 299. Data: 2019-10-27 18:54:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przestan pić to może sobie przypomnisz ze wymysliles ze ja napisałem o chlebie
    pieczonym w lodówce w sytuacji kiedy ty pouczales ze ciasto na chleb składa się
    przede wszystkim z wody i piecze się ta wode z niewielką ilością mąki w temperaturze
    180°C. Zuzywa sie przy tym ogromna ilość energii. Będę pisał co będę chciał jak dalej
    będziesz alkoholiku klamal. To tak dla wyjaśnienia sytuacji jak by ktoś inny czytał
    zeby wiedzial dlaczego cię gnoje.

  • 300. Data: 2019-10-27 19:21:16
    Temat: Re: Przejście dla pieszych.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-26 09:07, Uzytkownik wrote:

    > To czy pieszy ma prawo postawić stopę na przejściu nie zwalnia kierowcę
    > z obowiązku.
    >
    > A w jakiej formie kierowca się wywiąże to już jego sprawa. Może zwolnić
    > do takiej prędkości, aby pieszy mógł bezpiecznie przejść, może się
    > zatrzymać. Tak "mówi" PoRD.

    W jakim kraju jest takie prawo?