  • 391. Data: 2019-11-06 12:54:07
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No i sam widzisz, a gdyby miał wyniesione przejście dla pieszych przed skrzyżowaniem,
    to by przeleciał nad Tobą.

    -----

  • 392. Data: 2019-11-06 19:00:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2019 o 12:51, r...@k...pl pisze:

    > Jeżeli jedzie 130km/h to raczej nie dam rady :)

    No widzisz... A ten własnie tyle podobno jechał.

    --
    Shrek

  • 393. Data: 2019-11-06 21:43:56
    Temat: Re: Przejście dla pieszych. odwracam się du.ą.
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 1 Nov 2019 06:55:32 -0700 (PDT), p...@g...com
    wrote:

    >--A wystarczyło raz na tydzień
    >się przejechać Sokratesa, żeby stwierdzić, że nawet autobusy tam nie
    >jeżdżą zgodnie z ograniczeniami.
    >

    >Palę w piecu opony bo sąsiad też pali.
    >Wypierdalam śmieci do lasu bo sąsiad też tak robi. Takie to swojskie ;-)

    Pierdolnij jeszcze coś po niemiecku. Zapomniałeś.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 394. Data: 2019-11-06 21:45:52
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 1 Nov 2019 12:56:54 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Drogą
    >główną przyspieszoną będzie TMP.

    Za 100 lat. Może.

  • 395. Data: 2019-11-06 21:46:28
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 1 Nov 2019 12:59:55 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Zapewne dysponujesz jakimś źródełem na poparcie swojej tezy?

    Strona BO. A potem popatrz czym się chwali ZDM.

  • 396. Data: 2019-11-06 21:48:43
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 2 Nov 2019 17:58:49 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Nie bardzo - kierownik nie dał mu szansy zapiedalając 130

    Policja już dawno zdementowała te 130 kmh. Na razie nie woadomo z jaką
    prędkością jechał kirowca BMW. Na 100% zbyt dużą.

  • 397. Data: 2019-11-06 21:54:05
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 28 Oct 2019 18:00:27 +0100, Cavallino
    <C...@k...pl> wrote:

    >Nie wolno uczyć pieszych złych nawyków.

    Otóż to. Swego czasu instruktorzy wręcz wpajali kandydatom na
    kierowców to, że nie należy pieszego zapraszać na przejście. To pieszy
    ma sam zadecydować czy ma przejść, czy jednak jeszcze się wstrzyma.

  • 398. Data: 2019-11-06 22:21:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2019 o 21:45, j...@i...pl pisze:

    > Za 100 lat. Może.

    Co nie zmienia klasy istniejącej ulicy. To że chciałbyś mieć tam eskę,
    nie znaczy że conrada to eska.

    --
    Shrek

  • 399. Data: 2019-11-06 22:22:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2019 o 21:46, j...@i...pl pisze:

    > Strona BO. A potem popatrz czym się chwali ZDM.

    Co strona BO - znajdziesz tam choćby 10 zrealizowanych doświtleń na
    bielanach.

    --
    Shrek

  • 400. Data: 2019-11-06 22:23:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2019 o 21:48, j...@i...pl pisze:

    > Policja już dawno zdementowała te 130 kmh.

    Nie zdemantowała - nie potwirdziła, nie zaprzeczyła. Powiedziała (a w
    zasadzie jej rzecznik, że nie wie).

    --
    Shrek