  • 11. Data: 2009-10-10 08:23:42
    Temat: Re: Przesiadka z Suzuki GS 500 na Fazera 600 albo CBF 650
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Użytkownik "fv" <f...@c...com> napisał w wiadomości
    news:haobep$ruv$1@inews.gazeta.pl...
    > Marcin N pisze:

    > Szczerze mówiąc to będziesz szybko żałował, że wziąłeś tak słaby
    > motocykl na drugi. Może ten Fazer jakoś fajnie jeździ (nie sprawdzałem),
    > ale generalnie na twoim miejscu poszukałbym:
    > - Suzuki SV 1000S z ABS
    > - Honda CBF 1000 z ABS
    > - Suzuki Bandit 1250S ABS
    >
    > Opcjonalnie super sprzętem jest BMW F800S.

    Akurat ta beemka mnie rozczarowała, mialem okazje sie przejechac
    bielsko>katowice i jakos tak bardzo nim rzucało od silnika. Predkosc Vmax
    dochodzi na tym sprzecie o dziwo prawie 200 kmh, nie wiem czy licznik nie
    przeklamuje.

    Kolega jezdzil na CBF1000 i z tej trojki to naciekawszy wybor imho, ale
    chyba w rocznikach o ktorych pisze pierwszy w wątku chyba jeszcze jej nie
    było. Inny moj kolega ma bandita 1250, tez na nim jezdzilem nie mozna sie do
    niczego przyczepic, w rocznikach porządanych to był 1200 na
    gaźnikach.Jednake ta honda mi bardziej sie podoba, na pewno ma lepszy abs,
    no i alu rame. SV-ka to chyba jednak zupelnie inne moto niz fazer bandit
    czy CBF, pozycja zupelnie inna. Najwazniejsza rzecz, ktorej nie napisał
    ojciec wątku, to ile chcialby wydac, stąd był mój pierwszy post, który
    właśnie wskazywał że niedoprecyzowany jest temat poszukiwań.
    Do Artura Zabrońskiego: nie, nie jestem posiadaczem BMW i nie zamierzam nic
    sprzedawac
    Do Tytusa: spotkaj sie z uzytkownikami BMW, porozmawiaj, popytaj dowiesz sie
    ze wcale nie trzeba wymieniać wału co 25kkm, jak tego że serwis jest moze
    drozszy niz w kawasaki ale na pewno nie jest drozszy od serwisu suzuki,

    --
    pzdr smoq
    vzr1800; gsx1300r

  • 12. Data: 2009-10-10 09:59:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    fv pisze:

    > a) ABS jest całkowicie niezbędny i nie daj się przekonać że nie

    ROTFL. Masakre jakas ktos Ci z zrobil.

    > b) wtrysk jest mocno przeceniany i ostro przereklamowany. Jego jedyną
    > przewagą techniczną nad gaźnikami jest chiptuning

    ROTFL po raz drugi. Ciptunerze Ty nasz...

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2009-10-10 10:07:28
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Kuczu pisze:

    > ROTFL. Masakre jakas ktos Ci z zrobil.

    Spotkałem się ze statystyką 'puszkową', że w sezonie jes-zim w rowach
    ląduje proporcjonalnie więcej aut ABS/ASR/Axx/Acokolwiek niż 'ręcznych'.
    To auta tych 'wierzących'.

    Na dwukółki chyba nie ma jakiś statystyk?

  • 14. Data: 2009-10-10 10:32:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jacek Czerwinski pisze:

    > Spotkałem się ze statystyką 'puszkową', że w sezonie jes-zim w rowach
    > ląduje proporcjonalnie więcej aut ABS/ASR/Axx/Acokolwiek niż 'ręcznych'.
    > To auta tych 'wierzących'.

    Poniekad wynika to z wiary iz ABS uratuje dupe zawsze i wszedzie. Nikt
    nie wpada na mysl ze ABS nie tylko nie skraca drogi hamowania ale wrecz
    czasami ja wydluza. Bo ABS nie jest od poprawiania hamowania.

  • 15. Data: 2009-10-10 11:27:38
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "smoq"
    Do Tytusa: spotkaj sie z uzytkownikami BMW, porozmawiaj, popytaj dowiesz sie
    ze wcale nie trzeba wymieniać wału co 25kkm,

    Powiedz to Doktorskiemu...

    ***jak tego że serwis jest moze drozszy niz w kawasaki ale na pewno nie jest
    drozszy od serwisu suzuki,

    Chopie kazdy AS jest drogi ale w BMW jest to obligatoryjne - nie po to sie
    tworzy brand dla nielicznych zeby ich lekko traktowac.
    Ja swoja 11 letnia hondziawke moge oddac do ASO na okresowy przeglad bez
    obawy ze jego koszt przekroczy wartosc moto a w przypadku takiegoz BMW
    roznie moze byc...

    T.

  • 16. Data: 2009-10-10 14:44:15
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus pisze:

    > Mysle ze to BMW to swietna alternatywa do przejscia z GS 500 do
    > prawdziwych motocykli, tez ma 2 cylindry , podobno troche wiecej mocy
    > ale za to elektronike zwalniajaca z obowiazku myslenia i kardan z
    > obowiazku smarowania ancuga - kosztem wymiany mechanizmu napedu co 25-30
    > kkm (nie wiem nie mnialem ale slyszalem ze podobno siem zdarza)
    to sprzęt jeszcze na starej,sprawdzonej przekładni
    . Ale co
    > ja tu pisze - posiadanie BMW podnosi automatycznie status do poziomu
    > prezesa sredniej wielkosci firmy i tu jest lans,
    odczep siem
    > szkoda ze rowniez niestety w zakresie wydatkow wymaganych do utrzymania
    > pojazdu. Zapewne stad tyle zaniedbanych beemek na drogach.
    > Ogolnie jakby nie paczec to dupa z tylu.
    Źle nie jest,serwis tańszy od Harlejowskiego:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 17. Data: 2009-10-10 15:12:34
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    fv wydusił z siebie te słowy:

    > b) wtrysk jest mocno przeceniany i ostro przereklamowany. Jego jedyną
    > przewagą techniczną nad gaźnikami jest chiptuning

    No nie wiem.
    DS1100 vs VTX1800
    Gaźnik vs wtrysk

    Mimo, ze ten drugi dużo cięższy i z duzo większym silnikiem (no i jeżdze
    szybciej) to pali tyle samo (a przy spokojnej jeździe prawie litr mniej)
    Nie wspominam, ze faktycznie odpalanie, mimo, ze DS nie mial problemu, to
    jednak tu jest zdecydowanie wygodniej. Nawet po zimie (krótka bo krótka ..
    jakies <3 miesiące) przyszedłem do nieocieplonego garażu ... "łiłi" i
    chodził

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 18. Data: 2009-10-10 15:15:10
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Kuczu wydusił z siebie te słowy:

    > Bo ABS nie jest od poprawiania hamowania.

    nie jest od poprawiania drogi hamowania. Bo hamowanie poporawia (w taki
    sposob, ze pozwala na sterowanie pojazdem przy mozliwie maksymalnym
    hamowaniu)
    ps. to tak glwoli ścisłosci dla innych ;-)

  • 19. Data: 2009-10-10 15:20:46
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Monster"
    to sprzęt jeszcze na starej,sprawdzonej przekładni

    No nie wiadomo moze i tam zastosowali bakielit...:)

    *** Źle nie jest,serwis tańszy od Harlejowskiego:-)

    aha to daj znac kiedy bedziesz od Fusa odbieral sprzeta do podjade zeby Cie
    kopia rachunku powachlowac jakbys zemdlal :)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 20. Data: 2009-10-10 15:41:21
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > Temat typowy.
    >
    > Przymierzam się do "następnego kroku". Zależy mi na ABS i chętnie
    > widziałbym wtrysk. Wtrysk z jednego powodu - irytuje mnie ssanie w moim
    > GS. Dopóki nie przejadę z 4-5 km to albo wyje na luzie na 3.5 k obr,
    > albo grozi zgaśnięciem na postoju, np. na światłach.
    >
    > Szukałem w grupie motocykli miejskich z rocznika nie starszego niż
    > 2002-2004, z półowiewką i wyszło mi, że tylko Fazer i CBF mają ABS.
    >
    > Fazera trochę się boję - 98 KM mnie napawa strachem. Czy CBF będzie
    > dobrym wyborem? A może jeszcze jakiś w tej klasie ma ABS?

    Ssanie to się włącza wg mnie na kilkadziesiąt sekund na postoju np
    podczas ubierania a nie na 4-5km :) Jeszcze mi sie nie zdarzyło jechać
    na ssaniu, a jeździłem w mróz -2 stopnie.

    No ale może insza konstrukcja

    Pozdrawiam
    Rafał
    CBF'a