  • 31. Data: 2009-08-14 22:34:36
    Temat: Re: Prze?roczysty wy?wietlacz
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:aqia85tf71t9vrd67locrrnsud3qn5jvo7@4ax.com...

    > W ogolnosci popieram, bo dzwony sensu nie maja. Ale dla ksiezy z
    > bogatszych parafii i przywiazanych do tradycji sa rozwiazania laczace
    > tradycje i nowoczesnosc :-)
    >
    > No i za 100 lat, jak sie ropa skonczy, bedzie mozna przywiazac sznurek
    > i zadzwonic :-)

    > Ktos bywaly w USA ? Tam nie ma tacy, czy czeki leca ? :-)

    Kopertki zaadresowane do domu przysyłają pocztą, na każdą
    mszę niedzielną inna kopertka a na ofiary specjalne specjalne
    kopertki - do kopertki wkładasz gotówkę (banknoty) lub czeki
    i potem na koniec roku dostajesz wykaz darowizn aby sobie
    na ichniejszym PITcie (formularz 1040) odpisać od podatku...

  • 32. Data: 2009-08-15 09:04:01
    Temat: Re: Przeźroczysty wyświetlacz
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    Adam Dybkowski wrote:

    > Heh - i ile przetrwają?

    Max 10 lat w czasie ktorych padnie ostatni wyswietlacz po odklejeniu sie
    tasmy od szkla
    - tej technologii nikt nie projektowal aby dzialala dlugie lata