  • 11. Data: 2012-08-01 19:40:49
    Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-01 18:35, AZ pisze:

    > Mialem Zygzaka zaraz po kupnie obutego w battlaxy wiec na tory nie jezdzilem
    > a i tez delikatnie obchodzilem sie z rollgazem. Jezdzilo mi sie na niej
    > strasznie, w deszcz+wiatr zapewnia dodatkowe emocje potrafiac sie slizgac
    > w bok. Dobra opona dla miszczow prostej i dalekich turystow bo jest to
    > wieczna opona...

    TAK. W porownaniu do niej R005 jest milo-miekka i fajnie trzyma w
    zakretach. Akurat ten model to podroba Metzelera ME880 wiec opona raczej
    do ciezkiego motocykla turystycznego lub cruisera.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2012-08-01 20:05:40
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik <7...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Witam
    Przywitanko i pozdrowienia od "nowego" :-)

    > Ostatnio nabyłem CBR 1000F. Doprecyzowując to nie do końca nowy (ani
    > kierownik ani sprzęt ;-). To mój drugi moto po kilkuletniej
    > eksploatacji 500ccm. Poprzedni rozpieścił mnie wałem i perspektywa
    > szprejowania mnie
    > przeraża.

    A który rocznik?

    > Stąd pytania/prośby:
    > 1. Proszę o namiary/oferty na montaż *oilera w Wawie lub okolicach
    > (urządzenie + usługa). Rozważam motooilera ale się nie upieram. Byle
    > działał.

    Scottoiler do wyrwania na alledrogo po ~120zł + wysyłka. W tej chwili
    nie ma, ale pojawiają się.
    Zamontować też dasz radę, jeśli nie masz dwóch lewych rączek i
    potrafisz przeczytać ilustrowaną instrukcję po angielsku.

    > 3. Kończą mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył
    > 170/60VR17

    Nówki Pilot Roady ct2 ~970zł + montaż. mo to hu rt (niech się gugiel
    wali) na alledrogo ma najtaniej w Polsce.
    Używki (3-4 letnie) można kupić taniej - jakieś 400-600zł/komplet.
    Na priv mogę dać Ci namiar do gościa z Radomia, który ma całkiem
    niezłe.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 13. Data: 2012-08-02 09:30:02
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Jasio napisał(a):
    > Na priv mogę dać Ci namiar do gościa z Radomia, który ma całkiem niezłe.

    Ja chce na priv. Ale moj priv. Dzienkuje.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 14. Data: 2012-08-13 10:33:16
    Od: d...@g...com

    > A kt�ry rocznik?

    '96

    > Scottoiler do wyrwania na alledrogo po ~120z� + wysy�ka. W tej chwili
    >
    > nie ma, ale pojawiajďż˝ siďż˝.
    >
    > Zamontowa� te� dasz rad�, je�li nie masz dw�ch lewych r�czek i
    >
    > potrafisz przeczytaďż˝ ilustrowanďż˝ instrukcjďż˝ po angielsku.

    Obserwuję allegro, dzięki za info. Rozważam jeszcze motooilera ... zwykły olej
    przekładniowy, większy zasięg ... bo dopłacanie > 100 PLN za większy zbiorniczek z
    kawałka plastiq w skocie to IMO przesada. Co do montażu to problemem jest miejsce i
    trochę brak doświadczenia więc raczej zlecę komuś kto już to robił. Dla mnie nie
    tylko robota jest nowa ale i moto :). Mam jakiś namiar w wawie za 150 PLN.

    > N�wki Pilot Roady ct2 ~970z� + monta�. mo to hu rt (niech si� gugiel
    >
    > wali) na alledrogo ma najtaniej w Polsce.
    >
    > U�ywki (3-4 letnie) mo�na kupi� taniej - jakie� 400-600z�/komplet.
    >
    > Na priv mog� da� Ci namiar do go�cia z Radomia, kt�ry ma ca�kiem
    >
    > niez�e.

    Tak się składa, że mam założone PR (nie wiem która wersja i nie wiem jak to
    sprawdzić) ale wg mechanika wcale nie są takie słabe jak mi się wydawało. IMO
    przednia wygląda gorzej ale może ten typ tak ma? Tak czy siak jeżeli coś będę
    zmieniał to na przód .. i chyba na to samo - PR. Opinie w necie powalają .. ale czy
    można im ufać?? ;-) Na suchym zamykam na mokrym mimo zachwytów jeszcze mam opór ale
    wszystko kwestia czasu :)

    Poproszę ten namiar na prv

    Pozdrawiam
    TestDrive

  • 15. Data: 2012-08-13 12:00:11
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    d...@g...com pisze:

> [...]
    tylko robota jest nowa ale i moto :). Mam jakiś namiar w wawie za 150 PLN.

    A ja rozważam jeszcze coś co się pojawiło na allegro jako lubrixa. To co
    jest na plus w tym rozwiązaniu to dodatkowa integracja z kontrolką luzu.
    Czyli przy włączonym silniku, nawet gdybyś bardzo długo czekał na
    zielone - kapać nie będzie.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2012-08-13 12:24:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-13, Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> wrote:
> [...]
    > jest na plus w tym rozwiązaniu to dodatkowa integracja z kontrolką luzu.
    > Czyli przy włączonym silniku, nawet gdybyś bardzo długo czekał na

    Sprzeciki dla bogatych :-) Mnie calosc wyniosla OIDP 150 PLN - z czego
    najdrozsza byla koncowka Scottoilera bo 120 PLN, elektrozawor 30 PLN,
    pare trytytek, zbiorniczek plynu taki jak w tej lubrixie - od plynu
    hamulcowego do ciagnika rolniczego za 1,60 PLN, troszke wezyka i kabelkow.

    Montujemy zbiorniczek, elektrozawor, laczymy to wezykiem ktory idzie
    pod wahacz, elektrozawor podpinamy sobie pod obwod zalaczany po wlaczeniu
    zaplonu albo swiatel w zadupku jak kto woli, wlaczamy zaplon, strzykawka
    przeciagamy olej na sam dol, podlaczamy koncowke Scottoilera ktorej
    teflonowy wezyk idealnie pasuje do przewodu 3mm i to wszystko. Roboty
    tyle samo co przy montowaniu innych wynalazkow a nawet mniej.

    Sterownik to tylko niepotrzebny bajer, tak samo jak podlaczanie pod
    kontrolke luzu, ot przesciganie sie producentow, kazdy ma cos bardziej
    zajebistego niz reszta. Tyle, ze niepotrzebnego. Chcialem zrobic sterowanie
    na podstawie przebytego dystansu, wydawalo sie to sensowne ale w
    rezultacie jest to tez niepotrzebne.

    Skad to wiem? Bo przelatalem na tym jeden naped (65 kkm) w kazdych
    mozliwych warunkach - ulewach, upalach 40 st C, w zimie, na torze i zawsze
    lancuch byl nasmarowany. Zuzylem przez ten czas pewnie 1l Hipola.

    Koncowka dual-injector Scottoilera przylega do zebatki z dwoch stron, wiec
    olej jest "rozwlekany" podczas jazdy, na postoju nie ma mozliwosci, ze cos
    wycieknie tak jak producent jednej z olejarek tutaj kiedys sugerowal.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-08-13 12:28:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-13, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Skad to wiem? Bo przelatalem na tym jeden naped (65 kkm) w kazdych
    > mozliwych warunkach - ulewach, upalach 40 st C, w zimie, na torze i zawsze
    > lancuch byl nasmarowany. Zuzylem przez ten czas pewnie 1l Hipola.

    A no i przeloty autostradowe z nielegalnym predkosciami tez.

    Zapomnialem o jednym - w moim rozwiazaniu nie ma sie co psuc, tak samo
    jak w Scottoilerze sterowanym podcisnieniem, po co sobie komplikowac?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-08-13 13:03:19
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    AZ pisze:

> [...]
    > pare trytytek, zbiorniczek plynu taki jak w tej lubrixie - od plynu
    > hamulcowego do ciagnika rolniczego za 1,60 PLN, troszke wezyka i kabelkow.

    Idąc w tę stronę da się cały system jeszcze bardziej uprościć. Zamiast
    elektrozaworu zacisk taki jak na wężyku kroplówki... Ponoć działa, tyle
    że trzeba sobie wyrobić dodatkowy nawyk przy zakończeniu jazdy.

    PS: Czyli polecasz zakup podwójnej igły scottoilerowej? Na allegro jest
    używka za 50 zł. Da się taniej?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2012-08-13 13:05:16
    Od: d...@g...com

    > A no i przeloty autostradowe z nielegalnym predkosciami tez.

    A może chciałbyś się podjąć montażu u mnie :). Dam feedback na grupę więc może więcej
    chętnych się pojawi?

    Zdroofka
    TestDrive

  • 20. Data: 2012-08-13 13:06:59
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 13 Aug 2012 10:24:32 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > pare trytytek, zbiorniczek plynu taki jak w tej lubrixie - od plynu
    > hamulcowego do ciagnika rolniczego za 1,60 PLN, troszke wezyka i kabelkow.

    Już o tym kiedyś dyskutowaliśmy, więc tylko się przypomnę, że w moim
    przypadku taki DYI oiler się nie sprawdzał, bo mam w SV jasne felgi i
    tylna choćbym na głowie stawał i tak była uwalona olejem z oilera. Jak
    ktoś ma felgi na których nie będzie widać smaru (lub nie przeszkadza mu
    syf na feldze) to może sobie założyć dowolne rozwiązanie gotowe lub zbudować
    je samemu.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/