  • 21. Data: 2012-08-13 13:08:21
    Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 13 Aug 2012 13:03:19 +0200) ktos podajacy sie za Piotr Rezmer
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > PS: Czyli polecasz zakup podwójnej igły scottoilerowej? Na allegro jest
    > używka za 50 zł. Da się taniej?

    Pewnie można sobie wydłubać taką końcówkę samemu, ale moim zdaniem to
    jedyny element scotta za który warto zapłacić :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 22. Data: 2012-08-13 13:22:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-13, Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> wrote:

    > Idąc w tę stronę da się cały system jeszcze bardziej uprościć. Zamiast
    > elektrozaworu zacisk taki jak na wężyku kroplówki... Ponoć działa, tyle
    > że trzeba sobie wyrobić dodatkowy nawyk przy zakończeniu jazdy.

    Nie popadajmy w skrajnosci, u siebie to co chcialem. Czyli komfort nie
    smarowania lancucha a zarazem nie martwieniem sie w jakies przelaczanie
    deszcz, autostrada, szutry itp. Raz na miesiac zerknac pod siedzenie czy
    jest jeszcze olej i to wszystko.

    > PS: Czyli polecasz zakup podwójnej igły scottoilerowej? Na allegro jest
    > używka za 50 zł. Da się taniej?

    Nie wiem ja kupilem brand new za 120 PLN. Moim zdaniem jest duzo lepsza
    niz te rodzime konstrukcje i bajki o tym, ze wystarczy smarowac z jednej
    strony. Teflonowe koncowki zuzyly mi sie po 50 kkm i musialem zainwestowac
    cale 8 PLN w nowe, koszt do przezycia :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2012-08-13 14:07:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-13, d...@g...com <d...@g...com> wrote:

    > A może chciałbyś się podjąć montażu u mnie :). Dam feedback na grupę więc może
    więcej chętnych się pojawi?

    Wyslalem Ci na priva info.

    --
    Artur