  • 21. Data: 2010-06-29 09:40:16
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i0cec8$qhp$1@mx1.internetia.pl...
    > *** To wyzej jest ladne. O normach. I Madagaskarze.
    Ciebie to dziwi? Zyjesz w spoleczenstwie czy na Madagaskarze?
    W dupie masz normy? A dziwi Cie linka rozpieta w lesie?
    Zacznij ich przestrzegac to nikt nie bedzie kolcy rozsypywal po lasach.

    > *** To co popierasz? Pierdolenie o linkach w usenecie?
    Nie, szkoda, ze Ty jak na razie nie starasz sie zrozumiec o czym mowa.

    > *** Kurwa, o co chodzi? Przeciez telefon do organow scigania to NORMA!
    > Cywilizacyjna! Trzesiesz dupa, ze Ci oskarzony poprzebija opony i wyrucha
    > kota? To Tobie faktycznie zostaje jedynie internet- tam mozesz byc
    > gierojem naszevo vriemieni. Bo w Polsce i na Madagaskarze jest zbyt wielu
    > niebezpiecznych szalencow.
    Acha, a dzwoniles ostatnio na policje? Czy tylko tak pierdolisz?
    Bo mnie sie dosc czesto zdarza, tylko z zupelnie marnym skutkiem, jesli
    chodzi o policje.
    A kota nie mam, mam za to dwoje dzieci i nie mam zamiaru wynajmowac
    ochroniarza jak bede wypuszczal ich na boisko bo takich gieroi co dziecku w
    morde dadza to widze u siebie pod blokiem
    BTW powiedz gdzie mieszkasz to chetnie tam sie przeprowadze, bo widze, ze u
    Ciebie meneli majacych w dupie normy cywilizacyjne najwyrazniej nie ma.

    > Jade pomarancza do centrum zasiac terror pod urzedem powiatowym. Z
    > pelnowymiarowa rejestracja dokladnie wytarta z blota.
    Spoko, moja tez jest czysta i nie zagieta, zaden powod do chwalenia.
    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 22. Data: 2010-06-29 09:51:13
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Bartłomiej Kacprzak napisał(a):

    blablabla

    myslalem ze juz zniknales z tego forum, holera mylilem sie

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 23. Data: 2010-06-29 10:01:22
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    > Bartłomiej Kacprzak napisał(a):
    >
    > blablabla
    >
    > myslalem ze juz zniknales z tego forum, holera mylilem sie
    Bo?
    Masz Kf ? Nie krepuj sie.
    Dziwne, ze wystarczy, ze ktos napisze o halasujacych po lasach a od razu
    pojawiaja sie obroncy "jezdzenia off".
    Szkoda, ze nikt nie patrzy z drugiej strony.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 24. Data: 2010-06-29 10:12:41
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Szkoda, ze nikt nie patrzy z drugiej strony.

    zaczna jak to kolo ich domu/dzialki tacy samie gieroje zaczna szalec i beda
    mieli w dupie ich wypoczynek, czy dzieciaki, tylko wtedy bedzie za pozno

  • 25. Data: 2010-06-29 10:38:56
    Od: fex7777 <FEX7777@_NOSPAM_GMAIL.COM>

    Grzegorz Rogalanapisal

    > Pomylily Ci sie formy komunikacji internetowej to nie forum na onecie
    > tylko usenet.

    > Chce to zobaczyc, znaczy te 100km/h po lesie quadem z tym, ze ja

    > Chcialbym poleciec na ksiezyc, moze byc?

    > Zapraszam na Lublinek i za oczyszczalnie GOS, zobaczymy czy LTZ plywa :)

    > Aaaa to wiele wyjasnia. ;)

    No chej niema sprawy chetnie przywleke swojego szwerszenia do lodzi choc
    niemam blach :P
    Ale jak co niema sprawy również zapraszam wszystkich co moga swoimi
    quadzikami wpasc 100 km za łódź okolice spały za tomaszowem mazowieckim
    mam tam lasów i dróg ponad miare chetnie oprowadze ekipe 4 quadów po swoim
    terenie :)
    a z tym 100 km/h nieprzesadzam gas jest do końca wciśniety nawet przy
    zespawanej ramie niepytajcie
    uderzenie było mocne w drzewo ale jest ok troche znosi na bok ale nadal
    zrywa asfalt .

    Jesli jest ktos zainteresowany spotkaniem zapraszam max 3 osoby do siebie
    na rancho w razie pytań i checi piszcie
    skype mmk7777 pozdrawiam tych co w oczach lubia widziec tylko szybkosc po
    lesnych drogach .

    P.S
    Nawiązujac do wszystkich wypowiedzi tych co linki rozwieszaja alb0o z
    dziecmi na spacery chca chodzic ten z linka niech sie za jaja powiesi
    lepiej za marchewke bo jaj niema skoro wkurza go predkosc ludzi ktorzy sie
    na tym znaja pewnie maluchem w niedziele wyjerzdza i wszystkich wkurwia a
    ten co na spacer chodzi tez mam dziecko ale czlowieku wyluzuj czasem
    trzeba sie odstresowac innaczej zestazejesz sie za szybko ci co na ..7
    chca dzwonic to wiecie co z nimi robia w pace ??
    wszystklo reszte niebede wyjasnial
    quad mimo to najleprza predkosc zagraza tylko temu co jedzie a nie innym
    na drodze jak to jest ze scigaczami nic do nich niemam ale chlopcy
    czesciej na ulicach przesadzaja niz my w lasach wiec jeszcze raz QUADOWCY
    BANDITOS trzymajcie sie razem i zapraszam dalej do pisania :)

    zapraszam na spotkanie za Lodzia :)
    piszcie skype :)

    FEX LTZ 400 :P

  • 26. Data: 2010-06-29 11:32:20
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Bartłomiej Kacprzak napisał(a):
    > Dziwne, ze wystarczy, ze ktos napisze o halasujacych po lasach a od razu
    > pojawiaja sie obroncy "jezdzenia off".
    > Szkoda, ze nikt nie patrzy z drugiej strony.

    No ja patrze. Ale Ty w ogole przeslania nie rozumiesz, piszesz tylko
    zeby pisac. I wez mi tu przysiegnij na swoje korbowody ze sie stosujesz
    do wszystkich przepisow. Znaczy sie norma zachowan jak to ujales
    slicznie. Albo wez popatrz na to z drugiej strony, tzn stan se na
    przystanku pks i zobacz jak zapierdalasz "pusta" droga.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 27. Data: 2010-06-29 11:33:40
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    szerszen napisał(a):

    > zaczna jak to kolo ich domu/dzialki tacy samie gieroje zaczna szalec i
    > beda mieli w dupie ich wypoczynek, czy dzieciaki, tylko wtedy bedzie za
    > pozno

    Srututu majtki z drutu. Generalizujecie i tyle. Czepcie sie czoperowcow.
    Albo tych takich na caferacerach!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 28. Data: 2010-06-29 11:48:56
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

> [...]
    > wszystkich przepisow. Znaczy sie norma zachowan jak to ujales slicznie.
    > Albo wez popatrz na to z drugiej strony, tzn stan se na przystanku pks i
    Sam nie wiem jakcito napisac.
    Jak jest zakaz wjazdu to nie wjezdzam, jak jest zakaz trabienia to nie
    trabie, jak jest ograniczenie to nie jade szybciej niz +20. A jak juz
    zapierdalam to tylko w takim miejscu, ze jak sie rozpierdole to zebym sobie
    tylko krzywde zrobil. Rozumiesz?

    I rzeczywiscie nie rozumiem przeslania jakie serwuje fex.
    Ale ja to z innego forum jestem, jak slusznie zauwazyles.
    A "pusta" znaczy pusta.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 29. Data: 2010-06-29 11:58:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i0clr6$ri2$...@m...internetia.pl...

    > Srututu majtki z drutu.

    prawda boli jak widze :)

  • 30. Data: 2010-06-29 12:04:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "fex7777" <FEX7777@_NOSPAM_GMAIL.COM> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    > Nawiązujac do wszystkich wypowiedzi

    zanim dziecko zaczniesz do czegokolwiek nawiazywac, wroc na lekcje
    polskiego, ze szczegolnym uwzglednieniem uzywania znakow przestankowych

    nastepnie naucz sie cytowac, bo jak nie, to pozostaje ci tylko krowy
    straszyc tym twoim traktorkiem