  • 1. Data: 2020-11-26 18:37:51
    Temat: Radmor 5122, kondensator strojenia
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Pewnie i tak nie dowiem się, bo wątek skręci na dziadkową drogę
    wspominkową na 150 postów ;-) ale zapytam się.

    Dostałem tuner Radmor 5122. Strojenie nie działa. Prawie.
    Kondensator powietrzny kręci się od otwartego w pełni do momentu,
    kiedy ruchomy element wejdzie pomiędzy nieruchome płytki. Potem
    słychać tylko skrzypienie i dalej ani rusz. W elemencie nieruchomym,
    w każdej okładzinie są wypustki gumowe. Wygląda na to, że z wiekiem
    spuchły i nie da się już w pełni przekręcić kondensatora, aby
    uzyskać jego pełną pojemność.

    Jak to naprawić?
    Wydłubywać tych gumeczek nie ma za bardzo jak. Tylko wymiana
    kondensatora?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2020-11-26 20:43:07
    Temat: Re: Radmor 5122, kondensator strojenia
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-11-26 o 18:37, Zbynek Ltd. pisze:

    > Jak to naprawić?
    > Wydłubywać tych gumeczek nie ma za bardzo jak. Tylko wymiana kondensatora?

    Kupić to:

    https://archiwum.allegro.pl/oferta/radmor-5122-konde
    nsator-powietrzny-strojenie-am-i7503303480.html

    albo nawet to:

    https://allegro.pl/oferta/radmor-tuner-am-5122-plytk
    a-elektroniki-9832756160