    From: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 3500 zł mandatu za brawurowe wyprzedzanie
    Date: Sat, 15 Jan 2022 21:20:19 +0100
    <1...@e...not.valid>
    <61e30894$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <y...@e...not.valid>
    <61e3108d$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <y...@e...not.valid>
    <61e3274b$0$517$65785112@news.neostrada.pl>

    LordBluzg(R) w
    <news:61e3274b$0$517$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Ja wiem , ze ich tam nie było nawet :]

    Sekundę wcześniej w najbliższej okolicy byli tympy bluzgaczu

    > Co to zmienia? Motocyklista nie miał prawa być na prawym pasie?

    Czyli potwierdzasz że był na prawym pasie

    > Samochodziarz miał prawo być tam na lewym pasie w tym miejscu?

    Czyli potwierdzasz że był na lewym pasie

    > Nic nie zmieni tego, że zgodnie z art 24 p7/3 samochodziarz NIE MIAŁ
    > PRAWA wyprzedzać na skrzyżowaniu.

    I nie wyprzedzał! To ty sobie ubzdurałeś wyprzedzanie

    > Wyprzedził przed pasami tego z kamerą,

    Tak, wyprzedził bezpośrednio prze przejście, pisałem to ignorancie!

    > na skrzyżowaniu wyprzedził motocyklistę.

    Nie mmógł wyprzedzić, bo by się Euklides w grobie przewrócił

    > Lubię jak ktoś kłóci się z faktem :]

    Musi masz dużo luster, bo fakt jest niezaprzeczalny -- jesteś idiotą i
    dobrze ci z tym.

    > Bo jest przed pasami?

    Tia... zmiana pasa z prawego na lewy jest tak szybka, że w milisekundach
    sie dokonyje i praktycznie na długości nawet metr czy dwa nie znikają...
    Przyznaj się głupcze, że nie wiesz kiedy był zjazd na lewy pas przed
    przejściem i nie jesteś w stanie dowieść, że odbył sie po podwójnej ciągłej

    > Co ma Euklides do wyprzedzania na skrzyżowaniu o ruchu niekierowanym?

    Czyli oczekujesz korepetycji nieuku,
    Mam ci poszukać w twojej okolicy nauczycieli, czy może sam sobie poradzisz?

    > Nie rozumiesz słowa bynajmniej?

    Nie rozumiem skąd nagle wytrzasnąłeś *omijanie". Masz problem z czytaniem,
    więc szukaj nauczyciela nie od matematyki, ale wychowania przedszkolnego --
    powinni sobie poradzić z półanafabetą takim jak ty

    --
    'Tom N'