  • Data: 2022-11-26 21:00:00
    Temat: Re: 3600W - co kupić
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/11/2022 19:27, Zenek Kapelinder wrote:
    > Widzę że pierdolnięty jesteś

    Dziekuję.

    > Jaka pieczątkę będą wołali jak przedłużacz spalony i nie da się stwierdzić że był
    zły bo po ilości miedzi można wyliczyć że przewód miał 2,5 2/3 a nie 1?.

    Da się też wyliczyć jak mocno były żyły dokręcone? Sprawdź co zadymi w
    samoróbce pierwsze: przewód czy źle wykonane połaczenie go z wtyczkami.

    Zakładasz, jak ostatni frajer, że ktoś będzie liczył Ci jakąś miedź w
    zgliszczach. Najwidoczniej nigdy w życiu nie miałeś do czynienia z
    prawem w wersji agresywnej.

    Na wszystkio masz mieć pieczątki. Nie masz? Udział własny 100%. Jak Ci
    się nie podoba idź do sądu, gdzie wyjaśnisz tumaniście w todze z jaką
    siła dokręca się śrubki. Powodzenia.

    > Poza tym dlaczego założyłeś że spierdolisz taka prosta rzecz

    Ponieważ przyczyną pożaru może być świeczka wielkanocna a i tak ktoś
    może wskazać przewód. Bo to najprościej. Mam nadzieję, że nie jesteś na
    tyle naiwny, że zakładasz, że Straż Pożarna prowadzi jakieś wnikliwe
    śledztwa co się spaliło. Wskażą to, co najprościej wskazać i wyjdą. Za
    to ubezpieczyciel prowadzi śledztwa biuroktaryczne. Prowadzi je, w
    wypadku pożarów, dość wnikliwie.

    "Niecertyfikowany" przedłużacz od kosiarki był przyczyną niewypłacenia
    odszkodowania u mnie w rodzinie. Spłonął budynek gospodarczy. Liczyła
    się opinia Straży Pożarnej. Opinia złotej rączki z zadupia internetu
    nie. Dziwne.

    Zgadnij *kto* obecnie potrzebuje takiego przedłużacza. Podpowiem: nie
    ja. Podpowiedź 2: ktoś kto miał do czynienia z ubezpieczyczalnią. Już
    czaisz?

    > Jedyna logiczna odpowiedź

    Kiepski jesteś z logiki.

    Widzisz, ludzie na grupach nie bez powodu rzucają w ciebie gównem.
    Zasługujesz na to. Oceniasz ludzi swoją miarą. Zaś w praktyce jesteś
    tylko przegrywam na emeryturze bez osiągnięć w czymkolwiek siedzącym w
    jakiejś zagrzybionej kamiennicy z możliwością pompowania swojego ego
    tylko epitetami. Nawet cytować nie potrafisz po tylu latach plucia jadem
    w ludzi. Tacy miernoci najczęsciej robią wycieczki osobiste do
    dyskutantów czepiając się bez zrozumienia każdego słowa nie dostrzegajac
    że sami siedzą w szambie własnej przegranej. A może dowrotnie:
    odstrzegając to. Nie jesteś głupim człowiekiem. Ale miernym to jak
    najbardziej. Miernym w kulturze. Szkoda troche, bo masz czasem
    przebłyski merytorycznej odpowiedzi. Ale przykro obserwować, że coraz
    częsciej to jakieś szabo wybija z okolicy "pierdolnięty jesteś". Mam
    nadzieję, że tak nisko nie upadnę na stare lata.