    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: 3600W - co kupić
    Date: Sun, 27 Nov 2022 15:09:49 +0100
    <tllf3e$d8qv$1@dont-email.me> <6382389e$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <tltilr$1e2mi$1@dont-email.me>
    <1...@g...com>
    <tltr8a$1ep3b$1@dont-email.me>
    <638353a2$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <tlvlnf$1lvt8$1@dont-email.me>
    <6383601b$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <tlvnqv$1lvt8$5@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>

    On 27/11/2022 14:51, Marek wrote:
    > Ale ciągle powtarzasz argumenty (sądowe) ubezpieczyciela bez okazania
    > orzeczenia wyroku (ze wszystkich instancji).

    Bo to nie moje argumenty.

    Mój argument jest taki "niech elektryk zrobi wam dodatkowe gniazdko".
    Argument ten przedstawiłem do wiadomości zainteresowanych.

    Argument ubezpieczeniowy jest argumentem użytkownika. A ja po prostu
    wiem i rozumiem skąd się wziął ponieważ wiem, jakie mieli doświadczenia.
    Trudno komuś, kto nie miał wypadku, wyjaśniać, że opłaca się zapinać pasy.

    > Każda strona w sądzie może
    > mówić i argumentować co chce.  To sąd decyduje czy przyjmie argumentacje
    > czy nie. W sądzie gada się wszystko.

    Masz takie samo podejście jak większośc prawników: Twój czas nie jest
    nic wart i możesz siedzieć w sądzie dla sportu i przyjemności "bo masz
    rację". Nie, to tak nie działa. Najlepszą wygraną sądową jest
    niedopuszczenie do rozprawy.

    Przykładowo mój ubezpieczyciel odmówił mi wypłaty z AC w szkodzie
    samochodowej (rysa kluczykiem), bo dopatrzył się jakiegoś naruszenia w
    formalnym zgłoszeniu. Mógłbym wygrać te 300zł po roku chodzenia po
    sądach i stracie kilkudziesięciu godzin, albo mógłbym zadbać o to aby do
    tej sytuacji nie doszło. W przeciwieństwie do teoretyków prawa, dla mnie
    szlajanie się po salach rozpraw jest nie warte 300zł.

    Ktoś chce, aby do sytuacji nie doszło i było by miło, aby przy okazji
    nie doszło też do faktycznej szkody.

    > Całą dyskusję opierasz na złych
    > przesłankach, jakoby argumentacja przed wyrokiem miała jakiejkolwiek
    > znaczenie w tej kwestii (nie ma).
    > Pokaż wyrok, orzeczenie porównamy z istniejącym orzecznictwem to wtedy
    > pogadamy.

    Całą dyskusję *Ty* operasz o te przesłanki, o o niczym innym nie
    dyskutujesz.

    Ja całą dyskusję rozpoczynam od pytania o kawałek dobrego druta.
    Niestety przyczepki pojawiły się jak zwykle, sprwadzajac całość do
    absurdów z okolicy "jak wiem lepiej, jak inni powinni żyć".

    Numer buta już podawałem Jarkowi, możesz poszukać. Nie wiem w jaki
    sposób miało by to warunkować wybór przedłużacza, ale najpewniej w jakiś
    musi, skoro tak strasznie naciskasz na więcej detali w rzeczach
    nieistotnych dla problemu.

    Rozmawiamy tu o czyichś obawach. Oceniasz je, że są głupie. Przyjmuje do
    wiadomości. Nic to nie zmienia. Ktoś chce solidny kawałek druta,
    najlepiej markowy. To czy wynika to z fobii, złych doświadczeń lub
    głupoty nie ma nic do rzeczy i prawdę mówiąc nikomu nic do tego.