    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 9hpln
    Date: Tue, 19 Jan 2021 11:21:44 +0100
    <5fc2c54e$0$541$65785112@news.neostrada.pl> <rq2mr2$1rv$1@gioia.aioe.org>
    <5fc787c1$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <rqfhqp$15s0$1@gioia.aioe.org>
    <5fcd29f8$0$556$65785112@news.neostrada.pl> <rqq3r5$2kb$1@gioia.aioe.org>
    <rrgqus$1p5i$1@gioia.aioe.org> <rri0cr$58c$1@gioia.aioe.org>
    <rrp7ed$18p9$1@gioia.aioe.org> <rrq5l9$1lhd$1@gioia.aioe.org>
    <rru4pm$ms$5@gioia.aioe.org> <rs6vkt$14et$1@gioia.aioe.org>
    <rsbcnl$1dcq$1@gioia.aioe.org> <rsck58$83f$1@gioia.aioe.org>
    <5feaac6b$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <rsf2q2$11mp$3@gioia.aioe.org> <rsj1cb$1duc$2@gioia.aioe.org>
    <rsn03p$i34$1@gioia.aioe.org> <rsr8ac$1ke7$1@gioia.aioe.org>
    <rss9bt$djd$1@gioia.aioe.org> <rstrph$7ce$1@gioia.aioe.org>
    <rt7i90$r4r$1@gioia.aioe.org> <rt82vp$nud$1@gioia.aioe.org>
    <rt9hkb$1ntp$1@gioia.aioe.org> <rtb90s$l2q$1@gioia.aioe.org>
    <rtek41$ikh$1@gioia.aioe.org> <rttiq7$aoe$2@gioia.aioe.org>

> [...]
    >
    > Gdybym wygrał -- napisałbym. [o ile bym zdążył przed swą śmiercią]
    >
    > Na razie mą wygraną jest świadomość, iż wg Rzeczypospolitej Polskiej:
    > - 'plus' jest 'minusem'
    > - badania neuroobrazwe są bezwartościowe
    > - nie można brać pod uwagę czegoś i zarazem trzeba to brać pod uwagę
    > - biegłemu wolno pozyskiwać ukradkiem dowody, zaś mnie nie wolno
    > - wykresy spirometrów nie mają dużej wartości, ale wyniki
    >   napalcowych pulsoksymetrów nieznanego pochodzenia
    >   (i nieznanej kalibracji) mają wartość bardzo dużą
    > - 'wypuklina dysku kręgosłupa' jest 'skoliozą kręgosłupa'

    No, skoro piszesz że bezskutecznie chcieli Cię wyprowadzić z równowagi
    to pomyślałem że tryumfujesz, że z sądu wyszedłeś z tarczą...

    A tzw biegli to faktycznie istny kabaret, a raczej tragedia, z reguły
    wydają opinie po myśli tych co ich wynajmują.. i to bezkarnie, bo
    przecie nie sposób takiemu postawić zarzuty że był stronniczy.

    > - 'woda w opłucnej' jest 'nowotworem oskrzela'?
    >
    > To akurat niekoniecznie... Rzeczpospolita (w imieniu której
    > wypowiedział się Sąd Apelacyjny) zauważyła jedynie, że nie
    > można mieszać spraw... które mieszać trzeba... Coś na kształt:
    >
    >    Nie odpowiadaj głupiemu według jego głupoty,
    >    byś nie stał się jemu podobnym.
    >    Głupiemu odpowiadaj według jego głupoty,
    >    by nie pomyślał, że mądry.

    Nawet głupota tak nie boli jak bezinteresowna złośliwość. Bo w tym
    wypadku nie z czyjejś głupoty nie załatwiłeś sprawy pozytywnie a zwyklej
    złośliwości.

    > Te same systemy różnie opłacane. ;)

    Nie te same.

    > Ano zdaje się. ;)

    > Będziesz wspomagał się WASS, bo WASS współpracuje z EGNOS, ale
    > Ciebie interesują raczej informacje zyskiwane przez EGNOS, bo
    > żyjesz w Europie.

    Dlatego w razie awarii EGNOS nie interesują mnie jakieś satelity systemu
    WASS a SDCM.

    > Który to model Motki?

    G7 Power.

    > Przeczytaj na WWW ZUS.

    To nie jest odpowiedź.

    > Pokazałem snapy -- nawet czasami EGNOS PRN 136 (ale tylko
    > 136 -- PRN 123 nie widuję) widuję w mieszkaniu na parterze,
    > wśród bloków...
    >
    >  http://www.eneuel.w.duna.pl/error/egnos/Screenshot_
    2020-12-11-17-07-12-677_com.android.gpstest.jpg

    >  http://www.eneuel.w.duna.pl/error/egnos/Screenshot_
    2020-12-11-17-07-34-704_com.android.gpstest.jpg

    > Poza mieszkaniem ~sekundy, bo w mieszkaniach jest różnie.

    > Cóż poradzić... Tak to widzisz... ;)

    > Jak to spostrzegłeś? Bez AGPS możesz długo czekać na ustalenie pozycji.

    W tych programach typu gps test nie ma żadnego odnośników do aGPS. W
    poprzednich telefonach były opcje typu "usuń dane, czy "pobierz dane".

    Nie jestem pewny, w TP-Link złapanie fixa to kwestia paru sekund, w
    Motce - kilkanaście-kilkadziesiąt, a w Acerze z aGPS czas łapania fixa
    raczej nigdy nie schodził poniżej minuty.

    > Problem w tym, że Twym zapewnieniom nie wierzę.

    Sam się przekonasz po zmianie telefonu na taki który widzi Galileo.