  • Data: 2020-02-28 08:44:26
    Temat: Re: AB=47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > twoj przyklad pokazuje, ze musza, bo co - maja sobie jechac za
    > autobusem i szukac duzej biedronki ?

    Dokładnie tak -- to najszybszy sposób znalezienia celu. Tam zresztą
    nie można się inaczej, trzeba jechać wkazaną ulicą, nie da się z boku.
    Podobnie jest w większości wezwań do wypadków poza terenem zabudowanym.

    > No i takie unijne i amerykanskie prawo, ze maja wiedziec.

    W cytowanej ustwie jest, że stacjonarne nie muszą być w czasie
    rzeczywistym. Adres mogą dostać miesiąc po zdarzeniu. Podawanie
    lokalizacj komórki "w czasie rzeczywistym", to też tylko ochrona
    interesu operatora -- dostanie zapytanie z systemu, poda w tym
    momencie położenie. Ale nie musi śledzić operatora cały czas
    i zapisywać w archiwum jego położenia. To kosztuje.

    > Ciekawe tylko, czy policja naciskala na sledzenie obywateli,
    > czy podobne przypadki jak twoj zaczely dominowac :-)

    Co znaczy "przypadki takie jak mój"? Że ktoś przez kwadrans wzywa
    pomoc lekarską do nieprzytomnej osoby leżącej w miejscu publicznym,
    a operator numeru 112 robi wszystko, by nie przekazać informacji
    pogotowiu i nie wysłać karetki? Myślę, że tak -- dzisiaj to może
    być dominujący sposób działania.

    --
    Jarek