  • Data: 2021-11-29 23:05:27
    Temat: Re: Aktywny split sygnału RGB
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29/11/2021 22:51, Cezar wrote:
    > Na pewno znajdziesz cos dla siebie:
    > https://www.analog.com/media/en/technical-documentat
    ion/application-notes/an57fa.pdf

    Tak, przeglądałem ten dokument, nawet zrobiłem taki wzmacniacz lata temu
    na walającym sie w szufladzie LT1260 (troche w innym, ale podobnym
    celu), rozglądam się za jakas alternatywą - miałem z tym scalakiem
    troche kłopotu, mimo prawidłowego wyjścia i połaczenia jak w pdfie, były
    odbicia i szumy, pewnie z mojej winy (i pcb).

    Albo te 100MHz to już nie przelewki i liczy się każdy zakręt, albo
    popełniłem jakiś gruby bład.

    Wiem, że są wzmacniacze bez elementów pasywnych, przeznaczone do video.
    Jeden miał wręcz 8 nóg (3 wzmacniacze i zasilanie) bez regulacji, ale
    nie pamiętam już co to było.

    Chętnie dowiem sie czy są jakies alternatywy dla AD.