    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Akumualtor do wkrętarki - 20V - co w środku
    Date: Mon, 6 Sep 2021 09:02:24 +0200

    2021-09-06 o 08:55 +0200, KrzysiekSX napisał:
    > Ale czy ten brak w czymś przeszkadza? Domyślam się, ze akumulator ma
    > być podpięty zamiast zasilacza, a nie w miejsce baterii w laptopie
    > (bo jak zamiast baterii to życze powodzenia:) więc jak napięcie
    > akumulatora spadnie parę v to laptop sam stwierdzi, że zasilacz już
    > nie działa i przestanie się z niego zasilać. Na pewno nie będzie
    > działał do zajechania baterii do zera. pozdrawiam Krzysiek

    Z tym chyba różnie może być. Zdarzyło mi się w przeszłości używać
    laptopa w samochodzie. Laptop to był jakiś wczesny pentium, a jego
    zasilacz sieciowy dawał jakoś 18 albo 20V. W samochodzie podłączałem go
    bezpośrednio do instalacji 12V, bez żadnego zasilacza. Laptop działał,
    tyle tylko że swojego własnego aku wówczas nie ładował.

    Mateusz