  • Data: 2020-11-30 03:43:31
    Temat: Re: Akumulatorowe Voodoo
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Zapalenie to moment. Uzupełnia się przez te 16km.

    Zapalenie tak, ale co z poborem na postoju?

    Mój samochód ciągnie na postoju 20,7 mA, czyli 3,4776 Ah tygodniowo.

    Jeżdżę raz w tygodniu na działkę, zajmuje mi to w obie strony ok. godziny.
    Nie wiem, jaki jest prąd ładowania, ale zakładam, że większy, niż te 3,5
    A. Nawet niech będzie 4,65 A, zakładając sprawność akumulatora 75%.

    I co... i bilans miałem ujemny, ostatnio jak w tygodniu było zimno, to w
    weekend był trup (nie, nie zostawiłem świateł ani nic). Odpaliłem z innego
    aku i podładowałem na działce do pełna (ok. 5 h prądem 3,5 A, czyli
    pojemność może mieć już niewielką, ale podczas jazdy też się na pewno
    trochę podładował).

    Po tym naładowaniu i postaniu kolejny tydzień (podobna pogoda) już
    normalnie zapala, więc to raczej nie jest wina akumulatora.

    --
    - Witaj bezpłatny lekarzu.
    - Witaj nieuleczalnie chory pacjencie.