-
X-Received: by 2002:a25:8042:: with SMTP id a2mr201216ybn.2.1550523831090; Mon, 18
Feb 2019 13:03:51 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a25:8042:: with SMTP id a2mr201216ybn.2.1550523831090; Mon, 18
Feb 2019 13:03:51 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!m21no60
7364qta.0!news-out.google.com!o7ni1732qta.1!nntp.google.com!m21no607361qta.0!po
stnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 18 Feb 2019 13:03:50 -0800 (PST)
In-Reply-To: <q4f55s$u5d$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.70.180.237;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 89.70.180.237
References: <q4daq0$5rf$2@node1.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<q4f55s$u5d$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Re: Alternator poszedł z dymym...
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Mon, 18 Feb 2019 21:03:51 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 17
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650444
[ ukryj nagłówki ]On Monday, February 18, 2019 at 9:39:25 PM UTC+1, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> : Wspolczesnego sprawnego alternatora nie da sie przeciazyc.
> : Nawet na zwarciu powinien dzialac (spadnie mocno napiecie).
> : Jesli np. wlaczysz za duzo odbiornikow stojac na luzie, to
>
> Co, jeśli nie stoję, lecz jadę? -- mając wysokie obroty.
> To samo?
Prad maksymalny jest ograniczony, chocby przez indukcyjnosc uzwojen...
Wykres wyglada mniej wiecej tak, jak na Rys.4 Charakterystyka obciazenia
(pradowo-predkosciowa) http://yadda.icm.edu.pl/yadda/element/bwmeta1.elemen
t.baztech-0ede0dac-1f03-478c-ae30-f271f844b74d/c/17_
Duer_Badanie.pdf
Następne wpisy z tego wątku
- 18.02.19 23:16 Eneuel Leszek Ciszewski
- 18.02.19 23:33 PiteR
- 18.02.19 23:43 Eneuel Leszek Ciszewski
- 18.02.19 23:55 Eneuel Leszek Ciszewski
- 19.02.19 01:21 yabba
- 19.02.19 01:41 Eneuel Leszek Ciszewski
- 19.02.19 02:48 Zenek Kapelinder
- 19.02.19 06:03 J.F.
- 19.02.19 09:10 WS
- 19.02.19 11:50 yabba
- 19.02.19 19:23 Eneuel Leszek Ciszewski
- 19.02.19 19:25 Eneuel Leszek Ciszewski
- 19.02.19 21:23 Zenek Kapelinder
- 19.02.19 21:47 J.F.
- 19.02.19 22:38 PiteR
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław