-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer02.fr7!futter-mich.hig
hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <paqg7n$1qeh$1@gioia.aioe.org>
In-Reply-To: <paqg7n$1qeh$1@gioia.aioe.org>
Subject: Re: Alternator samochodowy - moc ciągła.
Date: Fri, 13 Apr 2018 17:31:08 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 35
Message-ID: <5ad0cd3d$0$668$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.155.145
X-Trace: 1523633469 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 668 83.26.155.145:64138
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2309
X-Received-Body-CRC: 3925464909
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:731092
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Grzegorz Brzeczyszczykiewicz" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:paqg7n$1qeh$...@g...aioe.org...
>Alternatory samochodowe mają prąd maksymalny zazwyczaj w przedziale
>50-120A czyli moc maksymalną w granicach ok 1.5 kW. Jaka jest ich
>faktyczna (oczywiście szacunkowa) moc ciągła, nie grożąca ich
>przegrzaniem i uszkodzeniem?
Chyba nigdy nie widzialem takiego parametru.
Ten drut w srodku nie wyglada na zbyt gruby, ale moze jednak daja rade
pociagnac nominalny prad calkiem dlugo ?
Niektorzy montuja sobie drugi alternator ... i ciekawe - zeby na
wolnych obrotach pradu starczylo,
czy brakowalo im takze na szybkich obrotach, a altka nie spalili :-)
Tylko maly niuans - jak tak alternator na pelnych obrotach sobie
chodzi, to zapewne samochod szybko jedzie, i powietrze chlodzi dobrze,
a jeszcze wiatrak wspomaga.
http://www.bosch-motorsport.de/media/catalog_resourc
es/alternator_b3_lin_datasheet_51_en_13619552267pdf.
pdf
"Measured with U=13.1 V and t=20 min"
"Rectifier diodes are designed and proved for B+ continuous output
current of 210 A.
The alternator is able to support more current, but this must be
restricted for short time to prevent the destroying of rectifier
diodes"
No ale to chyba nie jest seryjny altek.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.18 18:03 ToMasz
- 13.04.18 20:18 t-1
- 13.04.18 20:31 J.F.
- 13.04.18 21:57 Janusz
- 13.04.18 22:24 J.F.
- 14.04.18 11:28 Janusz
- 14.04.18 12:10 J.F.
- 14.04.18 14:12 Desoft
- 14.04.18 14:57 J.F.
- 14.04.18 14:57 Irek.N.
- 14.04.18 17:51 Janusz
- 16.04.18 16:59 Adam Wysocki
- 16.04.18 19:20 Desoft
- 17.04.18 10:05 tck
- 17.04.18 11:54 Adam
Najnowsze wątki z tej grupy
- [newbie] Jaki multimetr za 2-4 stówy?
- szafka sieciowa
- Raspberry Pi 5 + dyski SATA
- lutownica na węgiel
- Znów czary (albo niewiedza) - tym razem fotowoltaika
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- przeźroczyste koszulki
- Re: Win 10/11 nie lubi OKI
- Programator czasowy TUYA.
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- twardy dysk stuka
- Oclenie alkalicznych akumulatorów
- Powerbank jednonapieciowy, a trzynapieciowy
- Lustra w maszynie ASML
Najnowsze wątki
- 2024-05-11 Gdańsk => Inżynier DevOps Conexa First (Kontraktor) <=
- 2024-05-10 nowe programy wolniej rysują okna
- 2024-05-10 Chess
- 2024-05-10 IZERA CD.
- 2024-05-10 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-10 Gdańsk => AI Specialist <=
- 2024-05-10 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-10 Chess
- 2024-05-10 chatGPT prawem się zasłania
- 2024-05-10 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-10 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-10 Chess
- 2024-05-10 Poznań => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-05-10 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-10 Vitruvian Man - parts 1-6