    From: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Amatorskie PCB i braki wiedzy
    Date: Thu, 13 Aug 2009 10:39:17 +0200

    > Jest schemat, jest projekt płytki moje, pytanie wątpliwości a tu nawet
    > brak złośliwych komentarzy :P.
    > Próbowałem nawet wykonać samodzielnie te płytkę ale nijak mi se udaje -
    > ciągle źle się odciska na miedzi - znaczy poszarpane wszystko i
    > poprzesuwane - szlag trafia normalnie bo zachowuje najwyższa czystość,
    > temperatura odpowiednia a i tak nie odciska sie 100% na płytce

    wg mniejesli jestes poczatkujacym prasowaczem płytek to daj grubsze sciezki,
    na ciensze przyjdrzie czas (wraz z doswiadczeniem) poza tym kwestia doboru
    temperatury/papieru/ustawien drukarkino i całego procesu produkcyjnego tez
    wymaga kialku zepsutych płytek na początek. Faktycznie tak tu juz było
    napisane, laminator jest penwym ułatwieniem.