-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: PeJot <P...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Analiza widma hałasu
Date: Sun, 23 Aug 2009 09:56:10 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 23
Message-ID: <h6qsml$apf$1@inews.gazeta.pl>
References: <h6mkip$b9t$1@inews.gazeta.pl> <h6pgrt$gp4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<h6pk3m$951$1@inews.gazeta.pl> <4...@n...home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: 89.230.90.212
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1251014165 11055 89.230.90.212 (23 Aug 2009 07:56:05 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Aug 2009 07:56:05 +0000 (UTC)
X-User: PeJot5
In-Reply-To: <4...@n...home.net.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:25066
[ ukryj nagłówki ]bujnos pisze:
>>> Chcesz zmierzyc widmo halasu, ale nie pytasz jak to zrobic tylko po co to
>>> robic?
>> Chcę jakoś *oszacować* widmo hałasu samej przekładni bez silnika.
>> --
>> P. Jankisz
>
> w cool edit pro robi sie to tak (w audacity i innych zapewne podobnie):
>
> widmo przekładni którego szukasz nazwijmy sygnałem, widmo silnika - szumem.
> nagrywasz sam silnik(szum), kilka sekund, zrzucasz do pliku profil (czyli
> widmo) tego 'szumu', i odfiltrowujesz go z nagranego osobno ale w takich
> samych warunkach, hałasu silnka z przekładnią.
> dziecinne proste.
A takie dane, wygenerowane przez popularny program mają jakąś wartość
metrologiczną ?
--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem
Następne wpisy z tego wątku
- 23.08.09 08:20 Konrad Anikiel
- 23.08.09 09:46 bujnos
- 23.08.09 09:50 bujnos
- 23.08.09 13:34 Ghost
- 23.08.09 13:42 A.L.
- 23.08.09 13:43 A.L.
- 23.08.09 14:24 marcin markowski
- 23.08.09 14:54 PeJot
- 23.08.09 16:48 J.F.
- 23.08.09 17:01 marcin markowski
- 23.08.09 17:05 PeJot
- 23.08.09 17:57 J.F.
- 23.08.09 18:04 J.F.
- 23.08.09 18:07 PeJot
- 23.08.09 18:08 PeJot
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=