  • Data: 2023-05-08 23:53:35
    Temat: Re: Android auto - narzekanie
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.05.2023 o 23:41, Adam pisze:

    > Ale czasem jest tak:
    > Powiedz ciekawostkę o aaaa - gdzie aaaa to jakaś nazwa.
    > Wkilku przypadkach powie, a w kilku innych nie rozumie pytania.

    Kwestia wypowiadania słów w sensie że ani za szybko ani za wolno :)

    > Albo mówię "włącz muzykę elektroniczną" - rozumie;
    > "włącz muzykę gitarową | organową" - już nie rozumie.
    > Na hasło: "Włącz muzykę Kayah" odpowiedział: "Dobrze, poszukam muzyki
    > kajak". Musiałem powiedzieć "włącz muzykę kayahhhh" - wtedy zrozumiał.
    > Ale to jest (chyba) tak, że częśćtekstu translator zamienia na angielski,
    > potem Asystent czyta to niby po polskawu i wychodzą ciekawostki ;)

    " graj muzykę..." tak to działa a nie "włącz" :)
    Też powinieneś poszukać "konkretnych" komend na które prawidłowo reaguje
    Asystent Google.

    > Podobnie:
    > Na hasło "Włącz radio" poucza mnie, że "aby włączyć radio powiedz
    > przykładowo 'włącz radio FM na 92MHZ'", więc ja grzecznie powtarzam jego
    > komendę, a głupek gada, że nie rozumie.

    Bo to syntax error :D

    > Rzeczywiście, przydał by się GPT.

    Watpię, ten by się zapętlił i czekał aż go nauczysz po 5 próbach. Ok
    jest opcja nauki i to właśnie redefiniuje AI do użycia.

    > Dodatkowo przydałaby się integracja z samochodem, aby działał na hasło
    > "włącz światła", "włącz wycieraczki" itp. Teraz odpowiada, że nie ma takiej
    > funkcji.

    Ja to realizuję (jeśli chcę) o osobne oprogramowanie - Supla).
    Generalnie są narzędzia, żeby samemu stworzyć sobie własne AI. Już nawet
    20 lat temu były, bo się tym bawiłem. OK, sprowadzało się to do
    "sztywnych" zaklęć słownych ale działało :) [Voice commander]
    https://daw.voicecommander.net/ (przykład).

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>