  • Data: 2020-09-30 13:50:20
    Temat: Re: Antena CB w samochodzie a podłączenie masy
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/09/2020 13:40, Arnold Ziffel wrote:
    > Tylko czy takie osoby szukają porad na przemiennikach, a nie w Internecie?

    Czasami. Myśle że nie w celu poznania odpowiedzi ;) To taki analogowy
    facebook, niby pytasz o odciągi a tu po chwili ktoś pyta "to masz nową
    antenę" i pojechali...

    > Gorzej -- masz na myśli społeczeństwo?

    Mieszkasz w ładnym apartamentowcu i na środku stawiasz anetnę. Nie dość
    że prawniczka piętro niżej ma przez to migrenę to jeszcze lekarzowi zza
    ściany zakłuca to modlitwę, że nie wspomnę dewotki obok której strony
    nie wchodzą. Nie, nie wymyśliłem tego.

    Nawet w blokach w latach 70 obok mnie był przypadek koło 2000 gdzie
    spółdzielnia, na wniosek mieszkańców, zlikwidowała antenę KF na dachu (i
    to raczej małą) która tam była przez kilkadziesiąt lat, właściciel miał
    niewiele do gadania, bo kto zwraca uwagę na fanaberie starego świra na
    wózku.

    > Ludzie odbierają SSTV z ISS na Baofengach z fabrycznej anteny, jest
    > aplikacja Robot36 na Androida. https://www.youtube.com/watch?v=B_etsot9RhE

    Być może tak zrobisz na środku buraczanego pola w kieleckim, ale u mnie
    szum jest taki że nie słyszę nawet głupiego audio z ISS które czasem
    nadaje. No może jakieś bulgotanie za szumem. Taka "zaleta" mieszkania w
    mieście.