  • Data: 2019-12-05 16:53:00
    Temat: Re: Aparat Panasonic GX80 i mocowanie obiektywu
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-12-05 15:44, Uncle Pete wrote:

    > Dzięki. Potem już znalazłem, ale dużo droższe. Jakoś dziwnie działa
    > wyszukiwanie na Ali. Z drugiej strony, zastanawiam się, czy warto aż tak
    > oszczędzać, skoro za 800 zł można kupić używkę Olympusa 45 mm f/1,8...

    Wyszukiwanie maja do bani, trzeba probowac czasem na rozne sposoby
    odpytywac, albo po prostu podpierac sie google.

    266 PLN za nowke a 800 za uzywke to wielka roznica. A optycznie chinczyk
    jest spoko. Jak kiedys bedziemy naprawde bogaci to mozna bedzie bez
    wahania kupic i nowego Olympusa ;)

    /a w ogole to jako ciekawostke napisze ze to zamowienie nieco mi
    przesunelo w czasie planowane dopiero co kupienie Panasa 25/1.7.
    Wiadomo ze to nie to samo, ale z tego 42.5 uzytek i co porobic tez
    bedzie/.

    --

    memento lorem ipsum