  • Data: 2019-12-05 19:17:31
    Temat: Re: Aparat Panasonic GX80 i mocowanie obiektywu
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > /a w ogole to jako ciekawostke napisze ze to zamowienie nieco mi
    > przesunelo w czasie planowane dopiero co kupienie Panasa 25/1.7.
    > Wiadomo ze to nie to samo, ale z tego 42.5 uzytek i co porobic tez
    > bedzie/.

    Robiłem niedawno zdjęcia w zaprzyjaźnionym teatrze starą manualną stałką
    1,7/50 mm Pentaksa i było bardzo fajnie z tą ogniskową i tym światłem
    (jest przyzwoicie ostra prawie od pełnej dziury), tylko brakowało
    autofokusa. Ciekaw jestem, na ile ten Chińczyk jest szybki. Ogniskowa 25
    mm jakoś mi nie pasuje (jak w czasach analogowych nie pasowała 50 mm),
    wolę krótsze i dłuższe. Rok temu wykosztowałem się na Olympusa 2,0/12 mm
    i dla mnie zestawienie tej ogniskowej i światła jest bardzo dobre, szkło
    bardzo ostre i kontrastowe, tylko niestety podatne na flarę. Cena
    skandaliczna, ale tańszą alternatywą jest tylko manualny Samyang.