  • Data: 2023-05-28 13:36:02
    Temat: Re: Aparat fotograficzny czy komórka ?
    Od: Universis <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sorry - troch pospieszyłem z tym końcem wątku. A12 są trudno dostępne na Ebay,
    znalazłem jednak, tyle tylko że w kolorze niebieskim. Jak coś to kupię nioebieski,
    ale uwagę moją przyciągnął "bliźniaczy" numer Samsung Galaxy A13.
    Cena porównywalna i co podejrzane jest nawet trochę tańszy przy nieco lepszych
    parametrach - więcej modów pracy Wi-Fi, trochę więcej pixeli i chyba 5G posiada. Nie
    wiem jednak co z jakością fotek - fotki nocne (miejskie) i jak z naświetleniem kadrów
    zarówno w nocy jak i w dzień ? Prosze napiszcie kilka słow o tym.