  • 51. Data: 2011-09-15 11:04:25
    Temat: Re: Aster łamie prawo
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 13 Sep 2011 18:54:20 +0200, Bartłomiej Zieliński
    <B...@p...pl> wrote:

    >[...]
    >
    >I tu widać, jaka przepaść dzieli Polskę od cywilizowanej części Europy.
    >Niemcy nie dość, że sami mają FTA, to jeszcze dzielą się tym z innymi. A
    >u nas? Szkoda gadać.

    nawet programy informacyjne koduja Polsat news, tvn24

    --
    ThinkXtra

  • 52. Data: 2011-09-15 11:07:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > na kompie zainstalowac kawalek softu i zrobic buffor z regulacja
    > opoznienia (jezeli audio za szybko).

    I stracić pół meczu na regulowanie opóźnienia?
    Podziękował.

    Takie rzeczy to raczej powinien robić technik nadawcy i to przed meczem,
    czyż nie?
    Jakoś C+ zawsze sobie daje radę z tym problemem.

  • 53. Data: 2011-09-15 11:10:46
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > I stracić pół meczu na regulowanie opóźnienia?

    Przed meczem nie można?

    > Takie rzeczy to raczej powinien robić technik nadawcy i to przed meczem,
    > czyż nie?

    No dobra, ale zdaje się, że mówiliśmy o przypadku, gdy wizja i fonia idą
    z różnych źródeł.

  • 54. Data: 2011-09-15 12:16:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j4smfm$f8v$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > I stracić pół meczu na regulowanie opóźnienia?

    >Przed meczem nie można?

    A skąd przed meczem mam wiedzieć, jaki opóźnienie obrazu w danym momencie tv
    wyczaruje?

> [...]
    > czyż nie?

    >No dobra, ale zdaje się, że mówiliśmy o przypadku, gdy wizja i fonia idą z

    Z różnych, z jednego, bez różnicy w efekcie.
    A mecze z polskiej tv jest mi dane oglądać naście razy częściej, więc tutaj
    widzę główny problem.

  • 55. Data: 2011-09-15 17:20:25
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > nawet programy informacyjne koduja Polsat news, tvn24

    Wychodzi na to, że oprócz TVP Info jedynym polskojęzycznym (przynajmniej
    częściowo) programem informacyjnym FTA jest... Euronews...

  • 56. Data: 2011-09-15 17:24:02
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > A skąd przed meczem mam wiedzieć, jaki opóźnienie obrazu w danym
    > momencie tv wyczaruje?

    Powinno chyba być stałe?

    > Z różnych, z jednego, bez różnicy w efekcie.

    Dla przeciętnego telewidza obojętne, z tym że jeśli wizja i fonia są z
    jednego źródła i nie są zgrane, możesz mieć słuszne pretensje do
    nadawcy, natomiast jeśli z różnych źródeł, możesz próbować coś kombinować.

  • 57. Data: 2011-09-15 20:04:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j4tcbi$l9r$2@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > A skąd przed meczem mam wiedzieć, jaki opóźnienie obrazu w danym
    > momencie tv wyczaruje?

    >Powinno chyba być stałe?

    Stałe w stosunku do czego?
    Jednej sytuacji bramkowej do drugiej, czy mecz do meczu sprzed roku?

  • 58. Data: 2011-09-16 03:02:00
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Stałe w stosunku do czego?
    > Jednej sytuacji bramkowej do drugiej, czy mecz do meczu sprzed roku?

    Przynajmniej w ciągu kilku godzin nie powinno się drastycznie zmieniać.

  • 59. Data: 2011-09-16 10:07:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j4ue78$lhj$1@polsl.pl...
    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Stałe w stosunku do czego?
    > Jednej sytuacji bramkowej do drugiej, czy mecz do meczu sprzed roku?

    >Przynajmniej w ciągu kilku godzin nie powinno się drastycznie zmieniać.

    Ale skąd te kilka godzin wziąć bo nie rozumiem?
    Przecież dźwięk ze studia przed meczem leci normalnie, dopiero na transmisji
    się przyspiesza.

    A jeśli chodzi Ci o dźwięk z magnetowidu, to wspólna część programu
    polskiego i niemieckiego (czyli mecz) zaczyna się razem z pierwszym
    gwizdkiem sędziego, więc jak niby chcesz to wcześniej ustawić?

  • 60. Data: 2011-09-16 13:54:56
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:uvq177tur7m4aj89a6tij5870qr98vscj9@4ax.com...

    > W ofercie cyfrowej RTLu też nie ma, to tak tytułem uzupełnienia.
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@p...onet.pl
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280

    Niby wszystko już praktycznie leci w cyfrze RTL: MPEG-2
    Jest jeszcze RTL HD ale płatny i nie wiem czy można to wykupić w Polsce