eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutostrada śmierci A4 - jak wykupić bilet, trasa Wałbrzych-Opole › Re: Autostrada śmierci A4 - jak wykupić bilet, trasa Wałbrzych-Opole
    Subject: Re: Autostrada śmierci A4 - jak wykupić bilet, trasa Wałbrzych-Opole
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: "Irek.N." <i...@t...jest>
    Date: Sun, 19 Jun 2022 15:10:27 +0200

    W dniu 18.06.2022 o 19:52, Cavallino pisze:
    > A jak rzadko to w czym przeszkadza ta jednokrotna instalacja?
    > Przez pół roku użyłem dwa razy, ale miałem z instalacją mniej problemów
    > niż z zakupem jednego biletu w konkurencyjnych aplikacjach.

    To wszystko zależy od Twojego podejścia do tematu. Jeżeli nie
    przeszkadza Ci instalacja jakiejkolwiek aplikacji na telefonie, spoko,
    korzystaj.
    Mnie przeszkadza bardzo, ale ja należę do osób które czytają umowy i
    regulacje przed instalacją. Czasami niezłe jaja są w nich zapisane.

    > Bo?

    Romanowi napisałem dlaczego tak uważam.

    > I potrwa to dłużej niż instalacja programu, zwłaszcza jeśli ktoś będzie
    > hot-doga kupował.

    Na stacjach "przedautostradowych" ceny paliw są zazwyczaj większe i nie
    ma tam kolejek, ale możesz mieć w jakimś przypadku rację, może się
    przytrafić kilkuminutowy postój.

    > Nie mówiąc o konieczności zjazdu na akurat posiadającą taką sprzedaż
    > stację, czyli wcześniejszego sprawdzenia ich listy itd, ponadplanowej
    > przerwie w podróży itd.

    E tam, zazwyczaj jakiś większy Orlen się trafi. A jak się nie trafi
    przed, to pewnie po przejeździe bez problemu.

    Miłego.
    Irek.N.