  • Data: 2023-03-20 10:29:02
    Temat: Re: Bezprzewodowy przycisk do automatyzacji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 19 Mar 2023 21:41:10 +0100, io wrote:
    > Szukam jakiegoś taniego przycisku bezprzewodowego do automatyzacji czego
    > bądź. Żebym sobie mógł przylepić na ścianie, meblu. gdziekolwiek i by mi

    Są RSL ...ale tanie to raczej nie bylo

    > to mogło wystawić przyciśnięcie do HA lub czegoś innego.

    I z tym tez nie łatwo.

    > Najprościej byłoby gdyby taki przycisk wysyłał przyciśnięcia po WiFi,
    > ale wiadomo, że pojawi się problem bateryjności. Więc może musi to być w
    > innej technologii bezprzewodowej z jakimś interfejsem własnym.

    Dzwonki bezprzewodowe, bezbateryjne.
    Przycisk czerpie energie z przycisniecia - przez cewke lub piezo ...
    przyklady na youtubie.

    Ale tak prawde mówiac, do swiatla, to chcialbym miec taki
    trzypozycyjny "on, off, auto".
    Ewentualnie jeden klawisz "on, off" z pozycją spoczynkową srodkową,
    i do tego przełacznik "automatykę wyłącz".

    > Jak tak sobie myślę to właściwie tylko to BT ma sens.

    Zasieg. 10m, a przez sciany to mniej, i moze być za mało.

    J.