  • Data: 2023-03-22 00:10:38
    Temat: Re: Bezprzewodowy przycisk do automatyzacji
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.03.2023 o 23:46, io pisze:

    > Czyli mam używać Tuya by używać ZigBee by używać MQTT by używać HA.
    > Przecież to obłęd jest. Ja tu nie mam żadnej potrzeby używania Tuya,
    > ZigBee, MQTT ani nawet HA. Mogę coś z tego użyć by było łatwiej, ale
    > wszystko? Bez przesady.

    Nie sam wiem czy warto Ci odpisywać skoro tak rżniesz głupa, ale może warto.
    Zostawię Ci mniej do domyślenia, tak bardziej łopatologicznie napiszę,
    może jednak pokumasz...

    Pytasz o tani przycisk co, coś tam ci do czegoś tam wystawi, polecam
    przyciski Ikea, są solidne estetyczne i relatywnie niedrogie.

    Zastanawiasz się jaka technologia komunikacji była by właściwa, ZigBee
    wydaje się do tego typu zadań najbardziej przydatna.

    Wspominasz, że chciałbyś może HA, HA sobie radzi z dużą ilością sprzętu
    ZigBee ale Zigbee2MQTT znacznie lepiej sobie radzi z różnymi wynalazkami
    włącznie z Tuya o których też wspominałeś i to na tyle chyba.

    --
    AWa.