  • Data: 2023-03-23 02:28:35
    Temat: Re: Bezprzewodowy przycisk do automatyzacji
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 22 marca 2023 o 14:24:12 UTC+1 io napisał(a):
> [...]
    aliexpres nie wspomnę. Czy tak bez sprawdzenia zacząłeś tutaj dupę zawracać?
    > Że tak napiszę ... a na ...j Ty tutaj przychodzisz jak nie podyskutować
    > sobie?!
    >
    > Nie wiem czy w ogóle zrozumiałeś pytanie. Ja jeszcze nie wiem czego
    > konkretnie mógłbym szukać w sklepie. Nie wiem też jakim cudem w chińskim
    > sklepie miałbym, znaleźć dobrze opisane towary. Trzeba być kompletnym
    > piiiii by przyjść i mieć pretensje, że ktoś tutaj o coś zapytał. Weź się
    > gościu idź przewietrzyć...
    Jak ty nie wiesz czego chcesz to jak ktoś inny miałby ci pomóc? Gdyby zastosowanie
    nie było tajemnicą IV stopnia i dokładnie bys opisał do czego potrzebujesz to
    szybciej by ci pomogli. Co to znaczy na ...j. Ty z tych co bułkę przez bibułkę a
    chuja całą gębą? Normalny człowiek nie ma oporów z używaniem legalnych słów. Za to
    szmaciarze zamiast chuj piszą chooj, zamiast kurwa kuźwa. Ty ..... ...... .. .......
    ...... Ta to co o tobie wykropkowalem powinieneś pozbawić mnie minimum jedynek. Jak
    ktoś zrobi coś strasznego to zaraz dziennikarzyny zapierdalaj do jego wioski czy tam
    gdzie mieszka i pytają sąsiadów. A sąsiedzi że grzeczny był, mówił dzień dobry i
    chodził do kościoła. To jak widzę kogoś grzecznego co mowi dzień dobry i chodzi do
    kościoła to spierdalam jak najdalej od niego bo to musi być bandzior. Od ciebie też
    należy jak najdalej spierdalac bo jesteś fałszywy.