  • Data: 2021-02-18 10:38:45
    Temat: Re: Blad hamulca postojowego
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17/02/2021 17:57, cef wrote:

    > Raptem dwa :-)
    > Ja akurat trochę się na produkcji znam i wiem, że jak
    > produkt będzie już kosztował tyle, że każdego będzie stać,
    > to na pewno znajdą się w tym elektryku rzeczy, które psuć
    > się będą. Wprowadzi się po prostu elementy, które będą
    > podlegac procesom zużycia i wymiany.

    Ja sie w pelni zgadzam z tym, ze jest za wczesnie aby mowic o
    niezawodnosci elektrykow bo ta technologia sie caly czas rozwija. Chodzi
    mi bardziej o liste czesci, ktore w elektrycznych zwyczajnie sie nie
    moga popsuc lub wyeksploadowac bo ich tam zwyczajnie nie ma. Do listy
    dodaj jeszcze wymiane oleju co 10kkm wraz z filtrami i wymiane
    zimeringow/uszczelek, swiec, cewki zaplonowej, czyszczenie/wymiane EGR,
    klap wirowych ;)