  • Data: 2021-02-18 16:38:57
    Temat: Re: Blad hamulca postojowego
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-02-18 o 10:38, K pisze:

    > Ja sie w pelni zgadzam z tym, ze jest za wczesnie aby mowic o
    > niezawodnosci elektrykow bo ta technologia sie caly czas rozwija. Chodzi
    > mi bardziej o liste czesci, ktore w elektrycznych zwyczajnie sie nie
    > moga popsuc lub wyeksploadowac bo ich tam zwyczajnie nie ma. Do listy
    > dodaj jeszcze wymiane oleju co 10kkm wraz z filtrami i wymiane
    > zimeringow/uszczelek, swiec, cewki zaplonowej, czyszczenie/wymiane EGR,
    > klap wirowych ;)

    No i ja Ci zwyczajnie sygnalizuję, że pojawi się mnóstwo
    innych bajerów, które będą się psuć. Kiedyś nie było
    różńych usterek silnikowych, bo nie było EGR
    czy sondy czy nastawnika klap i tak samo w elektryku się pojawią
    różne dodatkowe opcje ze sterownikiami, które się będą wywalać.
    Może będzie tego mniej, ale na pewno mechanik bez pracy nie zostanie.