-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!feeder1.feed.
usenet.farm!feed.usenet.farm!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer0
3.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.
com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 21 Mar 2022 23:59:48 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.7.0 Hamster/2.1.0.11
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Blad hamulca postojowego - jakim interfejsem go skasować
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <60265e60$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<6027ef60$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<602d415d$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<622e6907$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
<622e7012$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
<622f78da$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
<622f90fc$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
<622fa468$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
<622fb94e$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
<62320f8f$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
<6232e4f3$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
<62337694$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
<62337fec$0$480$65785112@news.neostrada.pl>
<6233ae1b$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
<6233bce4$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
<62342438$0$465$65785112@news.neostrada.pl>
<623440e2$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
<62344592$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
<62345dd8$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
<6234e71d$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
<623511c0$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
<6238c2e9$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
In-Reply-To: <6238c2e9$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: AVG (VPS 220321-6, 21.3.2022), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 46
Message-ID: <6239038b$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 77.253.39.8
X-Trace: 1647903627 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 475 77.253.39.8:52928
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4673
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2702401
[ ukryj nagłówki ]W dniu 21.03.2022 o 19:24, cef pisze:
[...]
> Dlaczego te kody błędów 02443 i 02440 nie figurują w sieci na żadnych
> listach kodów usterek a jedynie w dyskusjach na forach jak już ktoś
> zeskanował i taki ma wynik - a w zestawieniach usterek nie ma.
>
Są w sumie http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02443
Translate:
https://wiki-ross--tech-com.translate.goog/wiki/inde
x.php/02443?_x_tr_sch=http&_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=pl&_
x_tr_hl=pl&_x_tr_pto=wapp
"Po znalezieniu w VW Passacie (3C) :
Sprawdź informacje techniczne o produkcie (TPI) 2016824. 2016824 stany,
aby odłączyć akumulator na co najmniej 10 sekund, ponownie podłączyć
akumulator i włączyć zapłon, nacisnąć pedał hamulca, a następnie
uruchomić hamulec postojowy na 2 cykle. Sprawdź ponownie kody DTC i wyczyść.
Sprawdź informacje techniczne o produkcie (TPI) 2017924/TSB 46-08-04,
aby uzyskać zaktualizowany przełącznik EPB (elektroniczny hamulec
postojowy) generacji II (lata 2006-2007). Przełącznik został
zaktualizowany przed produkcją pojazdu III generacji i nie powinien mieć
wpływu na rok 2008 lub nowszy."
Ale są to kody VAGowskie, znaczy tylko grupy niemieckiej, które są
obsługiwane innym protokółem niż te w zestawach dla "ogólnych". W innych
markach na świecie nie występują. Cały myk polega na tym, żeby dobrać
odpowiedni protokół dla usterki/pojazdu. Nie zagłębiałem się nigdy w
"widlaki", znaczy auta z grupy VW dogłębnie, czyli ze znaczkiem wideł na
masce :) (oprócz Maserati).
Torque akurat ma największą liczbę protokółów i wsparcie Internetów ale
typowo VAGowskiego nie ma chyba w zestawie, żeby szukać po CANBUS
(https://pl.wikipedia.org/wiki/Controller_Area_Netwo
rk) Na siłę można
szukać apek do Twojego modułu kontroli OBD2 (elm327) ale nie
doktoryzowałem się z tej serii VW/Audi:
https://play.google.com/store/search?q=obd2%20VW&hl=
pl Zawsze za darmo
możesz wypróbować te apki, no chyba że oddałeś moduł do OBD2 do sprzedawcy.
U mnie jest wpięty w samochodzie na stałe i co jakiś czas odpalam sobie
Torque, żeby "wyprzedzić" usterkę której nawet nie widać (wspomniane
parametry ładowania czy temperatury) i oczywiście przydaje się do
kasowania błędów u znajomych.W zeszłym miesiącu, sąsiadowi diagnozowałem
i była walnięta sonda Lambda. Wymienił sam i zaoszczędził kasę na ASO :)
--
LordBluzg??(R)
<<<?i? ć?d?? i Putina>>>
Następne wpisy z tego wątku
- 22.03.22 03:45 Cavallino
- 22.03.22 06:36 cef
- 22.03.22 06:44 cef
- 22.03.22 09:40 ii
- 22.03.22 10:21 LordBluzg(R)
- 22.03.22 11:18 cef
- 22.03.22 11:45 LordBluzg(R)
- 22.03.22 16:04 cef
- 23.03.22 00:56 LordBluzg(R)
- 23.03.22 17:22 cef
- 28.06.23 15:47 cef
- 30.06.23 23:15 To.Ja
- 01.07.23 07:49 cef
- 02.07.23 11:17 io
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław