  • Data: 2020-10-03 16:51:49
    Temat: Re: Bootloader
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03/10/2020 16:16, Adam wrote:
    > Logika mówi wyraźnie, że jeżeli jest "win i linux", to są oba.

    Nie ma ona zastosowania bo nigdzie nie padło że na komputerze jest
    zawsze Win i Lin. Padło że ma działać z win i lin bo takie kombinacje
    znajdę na maszynach jakie mam, niekoniecznie obie na raz.

    Mam komputer w warsztacie który ma Ubuntu i Centosa (i muszą być oba bo
    na jednym z nich działa jakiś soft a na drugim da się pracować).
    Utrzymywanie 1 gruba na 2 systemach, na dłuższą metę kończy się tym że w
    końcu jeden z tych systemów szlag trafia.

    Ale mam też inne, gdzie zmuszony jestem do bootowania 2xWin i Lin (laptop).

    > Dopiero teraz piszesz "i/lub". > Wcześniej wprowadziłeś w błąd.

    Nie, po prostu przeczytaj pierwotnego posta a nie czytaj głupot pisanych
    przez Radosława.

    Szukam bootoloader który bootuuje win i lin. Ale nigdzie nie mówie że
    tam muszą być oba, mam w domu konfiguracje na kilku komputerach rózne i
    chciałbym je obrobić 1 bootoloaderem choćby po to aby nie mieć 2x więcej
    problemów jak będę chciał coś zmienić i jednak doinstalować win w
    miejsce centosa.

    > Sprawdź XOSL2, może jeszcze działa.

    Sprawdzę.